Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jonkinlaiset netti/sokkotreffit nykyään jo oletus?

Vierailija
19.06.2017 |

Silloin kun itse olen vielä ollut vapaa, kaikki kävivät treffeillä vain sellaisten ihmisten kanssa, jonka kanssa oli jo jotain kipinää. Jotain nettitreffejä pidettiin melkoisen epätoivon merkkinä, ja hyvin epäromanttisena tapana tutustua.

Nyt tämä tuntuu palstan juttujen perusteella muuttuneen, moni olettaa, että ensitreffeillä ei vielä tunneta. Mutta onko se koko totuus, eli onko oikeasti vähentynyt se, että ihastutaan johonkin tuttuun, ja pyydetään se ihastus ulos?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla