Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iho kauniimmaksi?

Vierailija
19.06.2017 |

Kasvojeni iho on kamala. Minulla oli pitkään paha akne (vasta Roaccutan-kuurilla lähti), josta jäi arpia. Iho on punakka ja näppyjäkin tulee usein. Ikää on 40+, joten tämän kauheuden lisäksi iho on alkanut roikkua, ryppyjä ei juurikaan vielä ole. Silmänaluset ovat tummat.

Mitä tälle iholle voisi tehdä? Auttaisiko joku (mikä) käsittely kosmetologilla? Joku voide tai vitamiinipilleri?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänpä ettei auta. Itsellä aika lailla samat ongelmat kuin sulla. Joskus ihottumaakin aknen ja couperosan lisäksi. Olen yrittänyt vaikka mitä, joten alan uskoa ettei tälle voi mitään. Olen kuitenkin yli 30 jo.

Mistään en ole yleensä kateellinen, mutta kauniista ihosta kyllä. Antaisin niin paljon että joskus saisin sellaisen, mutta taitaa olla turha toivo.

Vierailija
2/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiles mennä nukkumaan ajoissa, pistäen valoja reilusti vähemmälle jo iltakuudelta (kännykkään bluelight filtteri, jätä telkkarit ja sähkövalot ihan minimiin), nukkumaan kympiltä ja heräät ilman herätyskelloa kun heräätkään. Pimennysverhot makkariin. Toista tätä pari viikkoa.

Toinen kokeilemisen arvoinen asia on hankkia ihon luontainen N. eutropha -bakteeri iholle, mutta sekin on aika vaativa projekti se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiles mennä nukkumaan ajoissa, pistäen valoja reilusti vähemmälle jo iltakuudelta (kännykkään bluelight filtteri, jätä telkkarit ja sähkövalot ihan minimiin), nukkumaan kympiltä ja heräät ilman herätyskelloa kun heräätkään. Pimennysverhot makkariin. Toista tätä pari viikkoa.

Tätä neuvoa noudatan ihan luonnostaan. Olen tosi iltauninen, eli olen yleensä klo 22 unessa ja herään itsestään kuudelta. Ei auta ihoon tai silmänalusiin.

Ap

Vierailija
4/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä neuvoa noudatan ihan luonnostaan. Olen tosi iltauninen, eli olen yleensä klo 22 unessa ja herään itsestään kuudelta. Ei auta ihoon tai silmänalusiin.

Ap

Mites se valaistus? Onko pimennysverhot ja onko sähkölaitteet kiinni jo kuuden jälkeen?

Se valo kun estää melatoniinin tuotantoa tehokkaasti ja tämä on se vaikuttava aine.

Vierailija
5/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mites se valaistus? Onko pimennysverhot ja onko sähkölaitteet kiinni jo kuuden jälkeen?

Se valo kun estää melatoniinin tuotantoa tehokkaasti ja tämä on se vaikuttava aine.

Enpä ole koskaan kuullut että melatoniini vaikuttaisi ihoon. Kaipa sitä markkinoitaisiin ihonhoitotuotteena jos siinä olisi jotain perää.

Mutta juu, on täysin pimentävät verhot ja filtterit kunnossa.

Ap

Vierailija
6/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän kollageenivalmisteita ja A-vitamiinivoiteita. En tiedä auttaako

Vierailija
7/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroneulaus auttaa !

Vierailija
8/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihon punoitukseen ja näppyihin auttoi otsonoitu oliiviöljy. Myös beetakroteeni-ravintolisän syömisen olen huomannut auttavan tasoittamaan ihon sävyä. Toki mun iho-ongelmat on paljon lievempiä kikn miltä sinun kuulostavat, mutta olen lukenut että tosta oliiviöljystä on monelle ollut apua pahempaankin vaivaan.

Vierailija
9/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän avitcid-voidetta. Sain ihon epäouhtauksiin ja maksaläiskiin. Iho on sileä mutta maksaläiskien täplittämä. Syksyllä toistaiseksi häviävät. Ikää 44v.

Vierailija
10/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHA- tai BHA-kuorinta ja mahdollisimman mieto ja tuoksuton puhdistusaine, joko voidemainen tai geelimäinen saippuaton. Punaisuutta voi yrittää peitellä esim. CC-voiteella.

Vierailija
11/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän avitcid-voidetta. Sain ihon epäouhtauksiin ja maksaläiskiin. Iho on sileä mutta maksaläiskien täplittämä. Syksyllä toistaiseksi häviävät. Ikää 44v.

Lisään vielä että testaa arpiin Louid Widmerin voidemaista silmänympärysvoidetta. Googlaa!

Vierailija
12/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosi sitten parin viikon nutrilett kuurilla. Join vettä 3 litraa päivässä.

Lisäksi aloin käyttää sitä kasvoharjaa joka toimii lataamalla, samoihin aikoihin.

Huomasin että kasvojen iho oli tosi heleä ja hyväkuntoinen.

Mieskin asiaa kommentoi joka ei ikinä tuollaisia huomaa.

En tiedä mikä noista oli se juttu vaiko oliko nuo kaikki yhteensä.

Vedenjuonti on jäänyt siihen max 2 litraan/päivä ja kasvoharjakin on odottanut lataamistaan ainakin puoli vuotta. Nutrilett kuurit myös jääneet.

Iho jälleen samea(ollut jo pitkään) eikä heleydestä tietoakaan!

Minulla ei ole arpia eikä finnejä kylläkään mutta iho on silti rasvainen ja nenässä on paljon mustapäitä joitaei saa puristamallakaan pois.

Mutta tuo muutos vuosi sitten tuli tosiaan hyvin nopeasti kun nuo jutut aloitin. Lisäksi käytin seerumia kasvovoiteen alla mutta sitä nyt käytin jo valmiiksi muutenkin.

Olen 34-vuotias.

Täytyy kyllä se kasvoharja taas ladata.

Nyt kyllä olen viimeisillään raskaana eli tätä naamaa ei nyt kyllä kaunista mikään tällä hetkellä.

Vierailija
13/13 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Enpä ole koskaan kuullut että melatoniini vaikuttaisi ihoon. Kaipa sitä markkinoitaisiin ihonhoitotuotteena jos siinä olisi jotain perää.

Mutta juu, on täysin pimentävät verhot ja filtterit kunnossa.

Ap

Markkinointiko on hyvä tapa hankkia tietoa...?

http://jamanetwork.com/journals/jamapediatrics/article-abstract/2504259

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26918354

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25272227

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27117941

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26634600

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi