Millainen on Playa de las Americas?
Millainen paikka on playa de las americas? Onko paljon biletys paikkoja? Entä turvallisuus? Onko omia kokemuksia paikasta? Olisi kiva kuulla kaikkea mahdollista.
Kommentit (13)
Kävin siellä 30 vuotta sitten. Mukavaa oli, kävin Bamse-klubilla.
Mikä saari on paras biletykseen?? Kuka tietää?
Teneriffan Puerto de la Cruzissa on kova meno, lähellä Lagunaa.
Keskellä karua aavikkomaista aluetta. Ei paljon nähtävää, mutta palveluja on. Jos vuokraa auton, pääsee kiertämään ympäri saarta ja näkemään enemmän. Olen käynyt kerran ja en menisi uudestaan.
Tulin sieltä eilen.
Ehkä nuorille ja ei-niin-laatutietoisille sopiva mesta.
Merkkiliikkeitä, Hard Rock Cafe, aurinkoa.
Olen täällä juuri. Paljon eläkeläisiä. En ole käynyt iltamenoissa, oletan että tuossa on joitain baareja yön auki. Suuri osa ravintoloista on ruokapaikkoja jotka sulkee puolilta öin. Ilmat on olleet hyvät. Merivesi on ihan siedettävää, ei nyt lämmintä mutta sellaista ettei tarvitse kylmän takia tulla pois. Ruoka on minusta kallista, suosittelen ottamaan AI:n
Sieltä käsin pääsee hyvin julkisillakin hyville patikointireiteille. Olin just viikon patikoimassa:)
Suosittelen enemmin Fanabea ja Costa Adejea. Ovat käytännössä samaa aluetta, mutta rauhallisempaa ja pääsiassa uudempia, siistimpiä hotelleja.
Jos haluaa lomalla kohtuullisen lentomatkan, helppoutta ja urheilla tai vain maata rannalla, Teneriffa on kelpo kohde. Eipähän tule pilattua mitään rauhallista maailman kolkkaa.
Playa de las Americas paikassa oli paljon eläkeläisiä. Ehkä toisessa kohteessa saaressa nuorempaa porukkaa?
Se on takuuvarma paikka niille, jotka haluavat että lomalla kaikki on takuuvarmaa. Turismiteollisuutta puhtaimmillaan - hyvässä ja pahassa. Siellä pärjää ihan varmasti, mutta suuria elämyksiä ei kannata odottaa.