Onko sinulla haastavaa juosta rintojen koon vuoksi?
Jos on niin mitä rintsikkakokoa rintasi ovat ja minkä mallisia liivejä olet kokeillut?
Kommentit (29)
Kyllä, kokoni on 85G. Olen kokeillut aika monenlaisia rintsikoita ja urheilurintsikoita. En koskaan mitään kovin kallista (eli olen tinkinyt myös laadusta), koska olen vasta 19 ja rintani ovat kasvaneet joka vuosi, eikä minulla ole varaa ostaa niin usein monia uusia kalliita liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta. E- kuoin luomurinnat. Herättävät muutenkin katseita. Naiset arvioivat onko silarit ja miehet😋😋😋😋😋😋😍😍😍😋😋😋😋😋
? Eihän E ole iso? Sitä isompia ovat kupit F-O, ja vain neljä kuppia on pienempiä. Käytätkö väärän kokoisia liivejä?
Onhan E luomuna jo aika iso ja aiheuttaa haittaa juostessa. C ja D kupitkin voivat jo olla häiritseviä urheillessa, vaikka tosin niillä koilla löytyy vielä helpommin hyviä urheilurintsikoita.
Suomi kuntoon isojen rintojen perässä juoksulla. Olisiko tässä peräti aineksia olympialajiksi?
D85 on koko ja juoksen 25km viikossa. Päällä urheiluliivit Nike ja niiden päällä napakka rintojen alle ulottuva lyhyt toppi jossa leveä resori sekä ohut juoksupaita. Hyvin pysyy tisut paikoillaan ei hylly eikä heilu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kokoni on 85G. Olen kokeillut aika monenlaisia rintsikoita ja urheilurintsikoita. En koskaan mitään kovin kallista (eli olen tinkinyt myös laadusta), koska olen vasta 19 ja rintani ovat kasvaneet joka vuosi, eikä minulla ole varaa ostaa niin usein monia uusia kalliita liivejä.
saattaa rintasi kasvaa vieläkin muutaman kuppikoon verran.
Minulle kävisi parhaiten sellainen kaksosjuoksu jossa seisoisin ukon jalkapöytien päällä, ukko juoksisi ja pitäisi käsillään tissejäni paikoillaan etteivät hölsky.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävisi parhaiten sellainen kaksosjuoksu jossa seisoisin ukon jalkapöytien päällä, ukko juoksisi ja pitäisi käsillään tissejäni paikoillaan etteivät hölsky.
mikä on kokosi?
85f. Kaksilla liiveillä pakkaan tiiviiksi. Niin ei paljoa hytky. Tosin menkkojen aikaan saattaa jälkeenpäin olla kipeät. Oishan se kivempaa juosta keveämmissä liiveissä varsinkin helteillä.