Olisitko halunnut kokea opiskeluelämää Usassa lukiossa/yliopistossa?
Näin aikuisena harmittaa, ettei tullut lähdettyä vaihtariksi. Biltetystä ja opiskelua sekä uuteen kulttuuriin tutustumista. :)
Kommentit (11)
En taatusti olisi halunnut. Sain jo yläasteella käsiini yhden Schaumsin ja päätin jo silloin etten ikimaailmassa lähde sinne opiskelemaan.
Joo olisin halunnut olla semmonen ilkeä tsiiliideri.
Olen kokenut eikä se nyt niin ihmellistä ollut
Vierailija kirjoitti:
Käytetäänkö siellä oikeasti Schaums Outline-oppikirjoja lukioissa?
High schoolia en missään nimessä. Meno siellä vaikuttaa olevan eksponentiaalisesti klikkiytyneempää ja raaempaa meikäläisiin lukioihin verrattuna. Yliopiston kohdalla vähän riippuisi siitä, mikä koulu olisi kyseessä. Voisihan se olla ihan kiinnostava kokemus päästä tutustumaan esim. Harvardin yliopistoon ja siellä opiskeluun :)
En, musta toi niitten college-elämä kuulostaa ihan painajaismaiselta tällaisen introvertin mielestä. Asuntolat, kämppikset, sisarkunnat, kaikenmaailman rituaalit ja juhlat, kännääminen, spring break... no eihän ne nyt tietty pakollisia ole, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa kirjoittamaan.
Ei riitä rohkeus, eikä toisaalta ole rahaakaan. :(
Vierailija kirjoitti:
En, musta toi niitten college-elämä kuulostaa ihan painajaismaiselta tällaisen introvertin mielestä. Asuntolat, kämppikset, sisarkunnat, kaikenmaailman rituaalit ja juhlat, kännääminen, spring break... no eihän ne nyt tietty pakollisia ole, mutta silti.
Ei normimeno ole sitä kuin elokuvissa/tv-sarjoissa, vai onko sinusta suomalaisten arki suoraan Salkkareista...
En