Aika kauhee homma...luuli finniksi, punainen läikkä olikin melanooma! SE EI AINA OO MUSTA, katso!
Että kyllä kaikki ihomuutokset kannattaa lekurilla syynäyttää
https://terveydenasialla.com/melanooma-ei-naytakaan-aina-luomelta-melis…
Kommentit (153)
Nostetaas tätä taas että saadaan klikkejä
Kukaan ei pakota sua avaan ketjua tai klikkaan linkkiä
Klikatkaa aloitusviestin linkkiä
Oma pelko päällä täällä.... odottelen tuloksia.
RIippuu ihosta. Jos on punapigmenttiä enempi niin silloin se voi olla tuollaine
Aloitus ilmianettu. Sivusto kerää klikkejä ja aiheuttaa turhaa ahdistusta ja pelkoa. Ihme ettei tätä ole vielä poistettu, kun pienemmästäkin syystä aloituksia poistuu.
Entäs kun positetaan laserilla mites sen käryn jälkeen sitten voi patologi tarkastaa mitään?
Minusta on selvää että tulevaisuudessa nuorten naisten ihosyövät tulevat grillauksesta lisääntymään. En ole maisougynisti mutta sen sanon että nämä parikymppiset pitäisi itse panna maksamaan näistä patologipoistoistaan ja syöpähoidoistaan. Tämä on ehdoin tahdoin altistumista tämä älytön arskanotto.
Käyttäjä__ kirjoitti:
Kuka helvetti ottaa arskaa tänä päivänä? Idari.
Itse löysin sattumalta kohouman joka olisi voinut olla finni/paise yms. mutta melanooma oli.
Iho muistaa palamiset myös 1900-luvulta/lapsuudesta, jolloin ei melanoomista puhuttu mitään.
Uskomatonta on se, että vielä tänäkin päivänä nää parikymppiset ottaa aurinkoa tajuamatta että se paitsi vanhentaa ihoa /kuivattaa /rypistää niin se myös altistaa syövälle. En tajua, ei ennen oltu tälläisiä. Silloin ei vaaroista tiedetty. Jos olisi tiedetty, olisi varmasti oltu ottamatta.
Tänään varmistui tulos. Ei syöpää. Ja nyt loppui arskan otto.
Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy
12o euroa maksoi porissa ihotauti lääkäri kun just viime viikolla kävin. Jokaisen kannattaisi käydä parin vuoden välein.
Gldpkef