Olin häissä vieraana viikonloppuna ja morsian raivostui minulle
Olin laittanut päälle sellaisen melko mitäänsanomattoman valkoisen mekon. En juhli usein rikä minulla ole muita juhliin sopivia mekkoja. Morsian ei kuitenkaan pitänyt siitä, että minullakin oli valkoinen mekko ja hän alkoi juhlapaikassa raivota minulle kaikkien kuullen. Olin kuulemma pilannut hänen häänsä mennessäni leikkimään morsianta. En vain ymmärrä, että mikä siinä oli niin väärää? Pilasi oman juhlansa raivostumalla pienestä.
Kommentit (9)
0/5
Jos tämä olisi oikeasti totta niin aiheesta raivostui.
Häissä morsiamen väri on valkoinen, valkoinen on hänelle varattu. Jos tietäisit yhtään etiketistä et tekisi tuollaista mokaa minkä teit.
Paljastit olevasi moukka koko hääväelle. Nolo.
Häihin vieraiden ei tule pukeutua valkoiseen.
älä välitä. morsiamella on ollut puutetta, kun ei ole päässyt miehen kanssa rakastelemaan.
Perinne on, että häihin ei valkoista eikä mustaa mekkoa, ne värit varattu vihkiparille. Mutta ei se laki ole, siis olosuhteiden mukaan pitäisi mennä. Morsian tosiaan pilasi itse juhlansa, kun alkoi sinulle riehumaan. Kai hänellä oli huntu ja kimppu ja sulhanen käsipuolessa, nehän morsiamen tekevät. Pane hääjännityksen piikkiin ja unohda koko juttu.
Joku värillinen huivi, jakku, tai muu asuste olisi voinut pelastaa tilanteen. Kokovalkoinen on suomalaisessa hääkulttuurissa morsiamen väri.
Oli meidänkin häissä yksi vieras, jolla oli valkoinen mekko. Tosin kysyi etukäteen, että haittaako. En ymmärrä mitä haittaa, jos se ei ole mitenkään sekoitettavissa morsiamen asuun.
Kardinaalimoka.
Olisitko halunnut olla morsian morsiamen paikalla?
Tupla uuno...
Porvoossa on siis luovuttu hääetiketistä...