Typerimmät ja vähäpätöisimmät asiat, jotka ottavat sinua päähän?
Minua ärsyttää se, että joudun kävelemään tänään 600 metriä kuntosalille, koska auto on huollossa. Yleensä menen siis autolla kuntosalille valmiiksi treenivaatteissa ja tulen kotiin suihkuun. Nyt joudun kantamaan treenivaatteeni kassissa, vaihtamaan ne salilla, käymään siellä suihkussa, vaihtamaan vaatteet ja kävelemään kotiin.
Ehkä jään sittenkin kotiin, enkä mene salille ollenkaan.
Kommentit (5)
"Sanoin asian tavalla x ja myöhemmin idiootti länkytti minun sanoneen asian tavalla y. Huoh."
Siis omaan elämääni liittyviä asioita, jotka ehkä kuitenkin tiesin hieman paremmin kuin joku eksä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se, että joudun kävelemään tänään 600 metriä kuntosalille, koska auto on huollossa. Yleensä menen siis autolla kuntosalille valmiiksi treenivaatteissa ja tulen kotiin suihkuun. Nyt joudun kantamaan treenivaatteeni kassissa, vaihtamaan ne salilla, käymään siellä suihkussa, vaihtamaan vaatteet ja kävelemään kotiin.
Mikset voi kävellä salille ja takaisin treenivaatteissa, ja käydä vasta kotona suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jään sittenkin kotiin, enkä mene salille ollenkaan.
Siis mikset laita treenivaatteita jo kotona, käytä sitä 600m alkulämmittelyyn ja kotiin tullessasi käytät sen loppulämmittelyyn? Liikuthan sinä siinäkin? Itse aina menen salille pyörällä treenivaatteet päällä ja käytän sen liikunnan alku-ja loppulämmittelynä. Kotona sitten suihkuun.
Minua ärstyttää poikkeuksellisen paljon ihmisten kyvyttömyys ryhmittäytyä autolla kääntyessään. Tämä koskee siis tilanteita, joissa kaista on sen verran leveä, että oikeanlaisella ryhmittäytymisellä takaatulevat pääsisivät ohi. Kovin moni vain pysähtyy keskelle kaistaa ja sitten on jopa näitä jotka koukkaa oikean reunan kautta, kun ovat kääntymässä vasemmalle.
Eli ei nyt mikään maata kaatava asia, mutta jotenkin vain tympii se turha odottelu, joka johtuu toisen välinpitämättömyydestä.
Ei tämä nyt varmaan vastaa kysymykseen kunnolla, mutta tyhmyys... Ihan sama mitä kirjoittaa tai sanoo, niin ei mene perille millään. Oli se sitten jokin sarkastinen vitsi tai ihan tosijuttu, niin aina pitää olla kyselemässä, että häh, siis mitä, "?" jne. Tai sitten sanoja muunnellaan niin, että puhutaan jo täyttä paskaa vaikka "lainataan suoraan" toisen ihmisen sanoja. Toisin sanoen keksitään aivan omia pointteja ja niitä sitten jaellaan eteenpäin faktoina. Eräs raivostuttava eksä harrasti tätä. Sanoin asian tavalla x ja myöhemmin idiootti länkytti minun sanoneen asian tavalla y. Huoh.