Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti eilen tilata huolto avaamaan ovet, 30e maksoi. Poikaystävä ei aio maksaa mitään!

Vierailija
19.06.2017 |

Meillä on etäsuhde ja eilen siinä sitten viikonlopun olon jälkeen oltiin lähdössä asemalle. Oltiin siis minun luonani. Oltiin juuri lähdössä, kun poikaystävän piti mennäkin käymään vielä asuntoni sisällä vessassa. Annoin hänelle avaimeni ja jäin pihaan odottelemaan. No hän sitten saapui ja lähdettiin asemalle. Saatoin miehen bussille ja palasin takaisin kotiini. Arvatkaapa oliko avaimia? NO EI! Piti soittaa huoltoon sunnuntaina ja se maksoi 30e päästä takaisin sisälle. Kyllä sieppaa. Iso raha opiskelijalle. Minusta tämä oli edes vähän miehen syy, kun ei tarjonnut avaimia heti takaisin tultuaan vessasta, miehen mielestä minun olisi pitänyt itse muistaa pyytää. Totta tietysti sekin. Reiluinta olisi maksaa puoliksi se 30e, mutta ei mies suostu siihen. Mietin jo koko suhteen tulevaisuutta, kun on noin pihi mies!

Vai oliko tämä muka teistä kokonaan minun vikani ja minun kuuluu yksin maksaa tuo 30e? Toki juridisesti täytyy jos mies ei suostu maksamaan mitään, koska minun asuntoni.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vaihtaisit muhun? Mä olisin maksanut koko summan

Vierailija
2/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies unohti avaimet, mies maksaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen varmaan tarjoutuisi maksamaan, jos on itse mokannut. Millaisen idiootin kanssa oikein seurustelet?

Vierailija
4/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ehdottomasti kuuluu maksaa jos itse on avaimet unohtanut sisälle

Vierailija
5/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitäisi maksaa ainakin puolet. Tämä on yksittäistapauksena pikkujuttu, mutta valitettavasti kertoo siitä, että ongelmia voi jatkossa olla luvassa isompienkin asioiden suhteen. Raha-asiat ovat tyypillisiä riidanaiheuttajia parisuhteessa, ja ottaisin varoitusmerkkinä, jos jotain tällaista tapahtuisi suhteen alkuvaiheessa.

Vierailija
6/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pyysi ja sai avaimet ja sitten unohti ne. Pitää maksaa.

Apropos. Jos kaveri unohti avaimet kämppään ei sun sanomiset olisi auttaneet mitään. Jos se unohti ne taskuunsa ja vei mukanaan niin hanki ne siltä äkkiä takasin. Avaimetkin maksaa.

Vierailija
7/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettisit hankkivasi miehen ja laittaisit tuon lapatossun etsimään ruokaansa muualta.

Vierailija
8/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen varmaan tarjoutuisi maksamaan, jos on itse mokannut. Millaisen idiootin kanssa oikein seurustelet?

Sitä minäkin tässä mietin, että minkälaisen idiootin kanssa oikein seurustelen. Toisaalta hain mielipiteitä täältä siitä, kumman vika tuo unohdus suurimman osan mielestä on. Ne minun avaimet jäi siis miehen taskuun ja se tasku viiletti bussin mukana tietysti hänen kotikaupunkiinsa. Minä en muistanut pyytää avaimia häneltä takaisin hänen vessassa käymisensä jälkeen eikä hän muistanut antaa niitä takaisin. Olisin tyytyväinen jos lasku maksettaisiin puoliksi, mutta miehen mielestä hänellä ei ole tässä osaa eikä arpaa, lasku ei kuulu hänelle millään tavalla.

30 euroa täysin tällaiseen turhuuteen on todellakin iso raha.

ap

Vierailija
9/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentäänkö poikaystävä myös jääkaapin? Ei osta ruokaa vierailun ajaksi?

Vierailija
10/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos maksat ihan vaan itse sen laskun? Sinun oma kämppä. Sen sijaan voisit pyytää jäbää lepyttelemään sinua viemällä sinut leffaan ja syömään hänen piikkiinsä. Tulisiko sillä kuitatuksi? Tai pyydä sitä nyt muutaman kerran tuomaan sulle jotain ruokaa tullessaan.

Vierailija
11/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies joka tapauksessa oli unohtanut avaimet sisään sinun odottaessa pihalla, ei ole mitään väliä sillä, milloin olisit pyytänyt avaimia takaisin. Saman verran olisi maksanut, vaikka unohdus olisi huomattu kotipihalla. Naurettava tekosyy.

Vierailija
12/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin tässä mietin, että minkälaisen idiootin kanssa oikein seurustelen. Toisaalta hain mielipiteitä täältä siitä, kumman vika tuo unohdus suurimman osan mielestä on. Ne minun avaimet jäi siis miehen taskuun ja se tasku viiletti bussin mukana tietysti hänen kotikaupunkiinsa. Minä en muistanut pyytää avaimia häneltä takaisin hänen vessassa käymisensä jälkeen eikä hän muistanut antaa niitä takaisin. Olisin tyytyväinen jos lasku maksettaisiin puoliksi, mutta miehen mielestä hänellä ei ole tässä osaa eikä arpaa, lasku ei kuulu hänelle millään tavalla.

30 euroa täysin tällaiseen turhuuteen on todellakin iso raha.

ap

Miten sun avaimet sitten on sen taskussa jos sillä ei ole asiaan osaa eikä arpaa..? Avain siltä ensin asap takasin ja sitten poikki. Tollanen näätä nimittäin ei palauta sitä jos pistät ensin poikki.

Vierailija
13/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt poikaystävän viikkorahapäivänä uudestaan?

Vierailija
14/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet olivat siis miehen taskussa ja ovat yhä hänen luonaan. Itse käytän vara-avainta tällä hetkellä, joka normaalisti on eteisen kaapissa. Saan avaimet häneltä takaisin ensi viikonloppuna. Siksi kai miehen mielestä tämä olikin täysin minun syyni, kun en muistanut pyytää avaimia takaisin häneltä. Minusta hänen olisi yhtälailla pitänyt itse muistaa tarjota niitä takaisin.

Lasku itsessään on jo maksettu, koska minun piti antaa käteisenä se 30e huollolle, jotta pääsin sisälle. Mielestäni miehen pitäisi silti maksaa minulle puolet tuosta, kun oli yhtälailla hänen mokansa. Miehen mielestä moka on täysin minun, joten tuskin minkäänlaista hyvittelyäkään on tulossa.

Kyllä mies jotakin ruokaa aina ostaa, mutta vähän on pihiltä vaikuttanut muutenkin ja vielä tämä jupakka päälle. Mietin koko suhteen tulevaisuutta.

ap

Vierailija
15/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt poikaystävän viikkorahapäivänä uudestaan?

Ihan on 30v kaveri kyseessä, työtön sellainen tosin. Eipä minulla opiskelijana ole sen paremmat tulot kuin hänelläkään, hänellä voi olla jopa vähän paremmat.

ap

Vierailija
16/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaimet olivat siis miehen taskussa ja ovat yhä hänen luonaan. Itse käytän vara-avainta tällä hetkellä, joka normaalisti on eteisen kaapissa. Saan avaimet häneltä takaisin ensi viikonloppuna. Siksi kai miehen mielestä tämä olikin täysin minun syyni, kun en muistanut pyytää avaimia takaisin häneltä. Minusta hänen olisi yhtälailla pitänyt itse muistaa tarjota niitä takaisin.

Lasku itsessään on jo maksettu, koska minun piti antaa käteisenä se 30e huollolle, jotta pääsin sisälle. Mielestäni miehen pitäisi silti maksaa minulle puolet tuosta, kun oli yhtälailla hänen mokansa. Miehen mielestä moka on täysin minun, joten tuskin minkäänlaista hyvittelyäkään on tulossa.

Kyllä mies jotakin ruokaa aina ostaa, mutta vähän on pihiltä vaikuttanut muutenkin ja vielä tämä jupakka päälle. Mietin koko suhteen tulevaisuutta.

ap

Suhteen tulevaisuus on tasan nolla jos toinen osapuoli ei hoida taloudellisia vastuitaan/velkojaan tms. Tämä on perustason normaalia ihmisten välistä toimintaa ja jos edes siihen ei pysty niin saman tien vaihtoon oli poikaystävä tai tyttöystävä.

Vierailija
17/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli avaimet eivät jääneet asuntoon sisälle, vaan poikaystävälle taskuun?

Kumpikin teistä unohti. Poikaystävä unohti antaa avaimet ja sinä unohdit pyytää niitä.

Juridisesti se tietysti maksaa joka tilaa ovenavauksen.

Reilua olisi maksaa puoliksi.

Pyydä lähettämään avain, äläkä luovuta hänelle enää koskaan avainta.

Vierailija
18/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, et itse pyytänyt avaimia takaisin. Kenenköhän vikaa siis? Katso peiliin.

Vierailija
19/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollanen olisi mulle ainakin ex-poikaystävä. Mies oli vastuussa avaimista kun ne hänelle annoit, mies on myös vastuussa laskusta.

Vierailija
20/33 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas! Äkkiä avain takaisin ja sitten ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme