Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valmistuminen ilman virallisia papereita (työkkäri) aaapua???

Vierailija
19.06.2017 |

Hei,

valmistun tällä viikolla, ja juhannuksesta jää ihmiset jotka noita papruja kirjoittelee lomille. Jos en ehdi niitä saada, niin riittääköhän että on kuitenkin sähköinen tieto valmistumisesta? Siis työkkärille..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy työkkäristä asiaa.

2/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työkkärille riitti sanallinen tieto valmistumisesta, mutta kela vaati tukia varten kopiot papereista.

Viisainta olisi kysyä suoraan työkkäriltä tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät koululta todistuksen, jossa ilmenee, että olet valmistumassa. Näin minä tein.

Vierailija
4/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät koululta todistuksen, jossa ilmenee, että olet valmistumassa. Näin minä tein.

tämmönenkö riitti työkkärille? Kätevää:)

Vierailija
5/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ehdit saada paperisi, jos a) teitä valmistu isompi joukko kerralla tai b)siinä tapauksessa, että valmistut ihan yksittäisenä opiskelijana, hoidat rekisterisi kuntoon ja viet todistusanomuksen ajoissa kansliaan sanoen, että tarviteisit paperisi ennen lomia, jos se mitenkään olisi mahdollista. Kauniisti pyytävien opiskelijoiden takia koulujen väki vääntäytyy kolminkerroin takaperin mutkalle...

Vierailija
6/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri ei nykyisin liiemmin kysele papereita, oma suullinen ilmoitus asiasta siinä vaiheessa kun työkkärin virkailija soittaa "alkuhaastattelun" n. pari viikkoa työttömäksi ilmoittauduttuasi riittää. Pyytävät erikseen, jos tarvitsevat. Yleensä eivät.

Etuuden maksaja eli kela tai työttömyyskassa ei tee maksupäätöstä ilman kopiota todistuksesta jos olet ollut opiskelija ennen työttömyyttä, eli maksajalle täytyy lähettää.

Vierailija
7/7 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ehdit saada paperisi, jos a) teitä valmistu isompi joukko kerralla tai b)siinä tapauksessa, että valmistut ihan yksittäisenä opiskelijana, hoidat rekisterisi kuntoon ja viet todistusanomuksen ajoissa kansliaan sanoen, että tarviteisit paperisi ennen lomia, jos se mitenkään olisi mahdollista. Kauniisti pyytävien opiskelijoiden takia koulujen väki vääntäytyy kolminkerroin takaperin mutkalle...

Juu, ennen ehkä, mutta olen HY:stä ja näitä asioita hoitaa nykyään jotkut siivoojien lapset. No, ei ihan, mutta tiukaan on vedetty hallinto ja siellä ei ole enää kellään kivaa tai aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi