Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan ensimmäisen maailman ongelmia!

Vierailija
19.06.2017 |

Eli tänne parhaat first world problmeemat! :D

AP aloittaa:

Kun olet juuri saanut ripsarin laitettua ja alkaa aivastuttaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oot syöny niin paljon karkkia, että on huono olo, mutta kun olis vielä karkkia, mikä pitäis syödä.

...Koska perus, huomenna eli maanantaina alkaa dieetti. :P

Vierailija
22/25 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mua paleltaa kun ei ole 30 astetta lämmintä enkä voi käyttää mun mekkoja ja biksuja.

Enempää vaatetta en tietenkään voi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret, jotka elävät kehitysmaiden näkökulmasta yltäkylläisyydessä, kärsivät ahdistuksesta, masennuksesta ja muista mielenterveysongelmista monta kertaa köyhempien maiden ikätovereitaan useammin. Olen monesti miettinyt, mistä tämä voi johtua, ja pidän suurimpana syynä sitä, että valinnanvapautta on liikaa ja että kun elämä on helppoa, kaikki vastoinkäymiset tuntuvat musertavilta. Se, että pitää itse päättää satojen vaihtoehtojen joukosta, mihin aikuisena ryhtyy, on kasvavalle nuorelle ehkä henkisesti suurempi painolasti kuin se, että vaihtoehtoja on vähemmän ja elämällä selkeä suunta. Samoin jos vapaa-aikaa on paljon ja vastuuta vähän, johtaa siihen, että ajatukset helposti jäävät pyörimään oman itsen ympärillä ja pikkuasiat ("mitä X tarkoitti tykätessään instakuvastani") saavat kohtuuttoman suuren merkityksen.

Valinnanvaikeus todella on hirveää. Mulls ois itellä vastuu valita lukemattomista askelista suunta. Jokainen valinta sulkee jotain pois.

Yhtä tuskaa ja pilaa elämän, ku en saa valittua mitää. Ois oikeesti parempi, et valinta vaik ammatista ois mun puolesta jo tehty. Vaikka joku ihan paska ammatti. Se ois parempi ku ei mitää. Mut ku valinta pitää tehdä ITSE... En voi valia mitään, koska en tiedä mikä olisi vähiten huono vaihtoehto.

Tosi ahistavaa oikeasti.

Josko tää viesti nyt menis oikeeseen kessaan, ku känny sekoo.

Mun ongelma oli siis se, et maailma ei oo tarpeeks helppo ja yksinkertanen vaan liian monimutkanen. Heikolle mielelle.

Vierailija
24/25 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku et osaa päättää otatko Netflixin vai Viaplayn. Molempia ei voi, koska välillä pitää nukkua ja käydä töissä.

Ku avaat jugurtin ja se sylkäsee sun päälle.

Ku tukka näyttää kamalalta mutta joudut oottaa kampaaja-aikaa kolme päivää.

Vierailija
25/25 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi täynnä ruokaa mutta muka mitään syömistä ei ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi