Mitäs tuumitte?? Mies osti tytölle yo-lahjaksi 300e lahjakortin Funky Ladyyn
Mulle ei oo tollaisia ostanut. En oo kuitenkaan kateellinen mutta vähän ihmettelen, onko esim sopiva lahja ton ikäiselle??
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
300? Alusvaatekauppaan? Nojoo... Ehkä ei paras vaihtoehto, mut myydäänhän siellä uikkareita ja liikuntavaatteitakin.. Kai se ajatus tässä taas oli tärkein. :DD
Mutta mikä se ajatus oli????
Onko tyttärelläsi isompi kuin e-kuppi? Sieltähän löytää hyvin isommille, ei hm.stä saa isoja kokoja!
No ei ole sopivaa. Henkisesti insestistä. Voisin kuvitella, että joku Johanna Tukiainen olisi saanut isältään tällaisen yo-lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen eräs ketju, jonka yhdessä kommentissa äiti harmitteli sitä että miehellä on saunassa hänen kanssaan aina ihan katkarapu ja lerppa, mutta jos 17v lapsipuoli on heidän kanssaan mukana saunassa, on puolikovana koko ajan.
Hyi helvetin saatanan vittu 😖
17-veet nyt vaan on niin ihkui <3
Tämän kaltaset lahjat sopii paremmin parisuhteeseen eikä todellakaan isältä tyttärelle.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen eräs ketju, jonka yhdessä kommentissa äiti harmitteli sitä että miehellä on saunassa hänen kanssaan aina ihan katkarapu ja lerppa, mutta jos 17v lapsipuoli on heidän kanssaan mukana saunassa, on puolikovana koko ajan.
No tuollainen 17-vuotias on jo ihan naisen näköinen, joten en ihmettele yhtään. Miehiltä vain halutaan nykyään kieltää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuollainen 17-vuotias on jo ihan naisen näköinen, joten en ihmettele yhtään. Miehiltä vain halutaan nykyään kieltää kaikki.
t. Isäpuoli, joka ostaa teinitytärpuolelle sadoilla euroilla alusvaatteita
Seksualisoi nuorta naista. Liian henkilökohtainen lahja, olisi soinut paremmin omalle puolisolle.
Tulee mieleen oma ex-miesystävä, joka katsoi kaikkia naispuolisia jo lapsesta asti seksilasien läpi. Hui.
..jatkan vielä: liian henkilökohtainen lahja siis. En ihmettelisi yhtään, jos haluaisi nähdä, mihin rahat ovat menneet... ja tytön päällä mieluiten.. Hui, hui...(puistattaa)
300? Alusvaatekauppaan? Nojoo... Ehkä ei paras vaihtoehto, mut myydäänhän siellä uikkareita ja liikuntavaatteitakin.. Kai se ajatus tässä taas oli tärkein. :DD