Kaikkien mielestä olen määrätietoinen ja kova
Olen nuoresta pitäen saanut kommenttia kuinka minua on vaikea lähestyä, olen määrätietoinen, itsevarma sekä mielipiteeni ovat voimakkaat.
Uusin tuttavuus taas kerran mainistsi nämä asiat minusta.. avopuolisonikin aina puhuu siitä kuinka mielipiteeni ovat voimakkaat ja ihmiset voivat pelästyä niitä.
En käsitä mistä nämä tulevat.. En puhu paljon. En ole ikinä äänessä, jos on ryhmätapaaminen/palaveri tms. Harvoin alan keskustelemaan mistään. En ikinä puhu politiikasta/uskonnosta.. En jyrää muiden mielipiteitä. Keskustelen mielelläni ja jos joku on täysin eri mieltä kuin minä - en ikinä vänkää tai hauku että toinen on väärässä..
Mistä siis tämä kumpuaa? Millainen ihminen on määrätietoinen teidän mielestä?
Tiedän ettei minua pysty pompotella helposti, enkä välitä mielistelystä, mutta mistä uudet tuttava nappaavat heti tämän tiedon minusta? Esimerkkejä?
En haluaisi vaikuttaa niin vahvalta ja pelottavalta..
Sama. Ajattelen todella rationaalisesti tilanteisiin, en stressaa tai hermostu. Teen nopeaita päätöksiä ja monesti "turhaudun" jos ihmiset jäävät jankkaamaan ja voivottelemaan asioita. Olen tyyliä "tässä päätös, mennään eteenpäin". Eli nopeasti päätökset kehiin eikä niitä jäädä murehtimaan tai märehtimään. Osa tiimistäni taas ottaa kovasti stressiä asioista ja miettivät kotonakin (menettävät yöunensa) työasioitamme. Itse taas koen stressaamisen turhana. Asiat on miten on ja ainoa miten niihin voi vaikuttaa on tehdä muutoksia.
Ehkä mä sitten olen kova :D
Ap