Voiko tämä olla ihmisen koti?
Mulla on koira ja kissa mutta en voisi kuvitella eläväni tuollaisessa liassa ja sotkussa.
Kommentit (7)
Aika monella on nykyään arjenhallinta kateissa ja koti moisessa sotkussa. Eipä mitenkään tavatonta, vaikkakin yököttävää.
Elin lapsuuteni tuollaisessa sotkussa. Tavarat levällään, kaikilla tasoilla isot kasat rojua, lattioilla eläinten shaissea ja ureaa, jääkaapissa homeisia ruokia jne.
Äiti elämänhallintataidoton, mutta oli sitä mieltä, että sotkuisuus on meidän lasten syytä. Kun me emme siivoa.
Tämän lisäksi tuo asunnossa muhinut haju tarttui vaatteisiin vaikka mitä teki (pesin vaatteet päivittäin, tuuletin niitä ulkona, säilytin siisteissä kaapeissa joissa tuoksulappuja jne.) ja tästä sitten kiusattiin koulussa.
Joo, jäi lievästi traumat. Oman kodin pakko olla puhdas, nytkin ahdistaa tiskipöydällä lojuvat tämän päivän tiskit.
Aivan samanlaista kuin isäni luona, lasten isoisän. jostain syystä lapset eivät halua sinne mennä koskaan, enkä minä heitä sinne haluaisi... vessassa en käy koskaan siellä. Kyläilen vain seisten eteisessä tai keittiössä.
Mielenterveysongelma tai sitten koirien käytössä oleva rakennus, niitäkin on. Ei voi alkaa jeesustelemaan kun ei tiedä mikä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelma tai sitten koirien käytössä oleva rakennus, niitäkin on. Ei voi alkaa jeesustelemaan kun ei tiedä mikä on totuus.
Ei kai se jeesustelua ole jos sanoo että ei voisi kuvitella itse elävänsä sotkussa. Vaikka huusholli olisikin vain koirien käytössä on se niillekin liian epäsiisti.
Oli se koulutuskin hiukan.. no joo.