Olin uudenmiesystäväni mukana mökillä ja porukka ui vaatteet päällä!
Täytyy sanoa että hieman yllätyin.Mökki on siis miesystäväni kaverin ja olimme vknlopun siellä, 3 pariskuntaa iältään 26-33v. Osalla lapsia (eivät mukana).
Luulin että saunoisimme ja uisimme naisten/miesten vuoroin tai sekasaunat mutta uikkarit päällä. Vielä mitä, meni saunaan uikkarit päällä vain todetakseni että lauteilla istui jo ukkoja täysissä pukeissa ja ohitseni lauteille sujahti naisystävät vaatteissaan myös.
Mies supatti mulle että heitä edes kollari saunaan päälle. Mutta en kyllä sauno sekopäiden ventovieraiden kanssa!
Istuskelin sitten laiturilla ja katsoin kun muut uivat, peseydyin kun muut olivat saaneet tarpeekseen. Mutta sanokaa nyt että tämä kaveriporukka on jotain epätavallista vai onko multa mennyt jotain ohi.
Ja siis muuten porukka oli mukavaa mutta tuo vaatteet..
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran pudonnut laiturilta jakkupuku päällä ja oikeasti vahingossa ja ei tarvinnut näytellä vihaista kun kahlasin rantaan. Ei onneksi ollut ketään näkemässä.
Oliko hankalakin tilanne sitten kun pääsit rantaan? Olitko jossain juhlissa vai menossa sinne tai tulossa? Vai työasu se jakkupuku?
Astuitko harha_askeleen vai kuinka putosit veteen?
Erittäin hankala, olen kiinteistönvälittäjä ja olin menossa asiakkaan luo ja matkalla menin katsomaan myyntiin tulevaa mökkiä ja otin kuvia laiturilta , puhelin soi ja vastasin ja astuin liian reunalle ja horjahdin veteen.
Voi ei! Eipä sitten ihme jos ei tarvinnut "vihaista näytellä"! Ei varmaankaan kiva mennä asiakkaan luokse uitetun näköisenä?!
Saattaa tulla hieman "epämääräinen" käsitys välittäjästä asiakkaalle? D
Oliko tuo veteen putoaminen jo lähtiessä suunniteltu ja päätetty ?
" Ei riittänyt minulla kuitenkaan pokkaa palata asuinpaikkaani märkänä, Varmasti olisi joku tullut jo pihalla tai portaikossa vastaan, enkä halunnut joutua selittelemään ulkonäköäni"
Päätin kerätä "rohkeuteni" ja uusia kesäinen kokemukseni vielä näin jo vesien viilennettyä! Tällä kertana uima-asuna olivat: mustat sukkahousut ja avokkaat, musta polvipituinen kapea hame ja musta siisti jakku. Tietenkin muutenkin laitettuna viimeisen päälle!
Kävelin laiturin reunaa pitkin. On jännä tunne tasapainon kadotessa kun tajuaa ettei tätä voi enää perua, molskahdus ja umpisukelluksiin!
Ihme kyllä vesi ei ollut erityisen kylmää, kenties adrealiinini sai sen tuntumaan lämpimältä? En kuitenkaan jäänyt sinne polskimaan vaan uin portaiden viereen rivakasti, nousten sitten vettä valuvana laiturille. Vai olin minä näky kävellessäni autolleni!
Tällä kertaa en vaihtanut kuivaa ylleni vaan ajelin märissä vaatteissani kerrostaloasunnolleni! Ilta oli jo jonkin verran hämärä parkkeeratessani autoni kadun viereen.
Jakusta ei enää välttämättä huomannut, että se oli märkä, mutta hameesta ja sukista kyllä, sekä suttuisista hiuksista joista vieläkin tipahteli vesipisaroita.
Nousin autosta ja otin kauppakassini käteeni. Kadulla oli hiljaista vain joku nuorehko nainen sattui koiransa kanssa juuri paikalle. Hän ensin vilkaisi, sitten katsoi uudelleen hymyssä suin. Lähdin kävelemään ripein askelin. Menin taloon sivuovesta ja kuljin pyörävaraston kautta portaikkoon, siellä ei ollut ketään. Asuntoni sijaitsee viidennessä kerroksessa. En halunnut mennä hissillä koska vaatteista tippui vieläkin vettä ja pelkäsin, että hissistä poistuessani voi vaikka naapuri tulla vastaan?
Kävelin siis portaat ylös asti, ketään ei näkynyt koko matkalla, mutta jännitti kyllä hieman, että jos joku tulee vastaan, etenkin tuttu? Avokkaista kuului pieni veden turskahdelu joka askelella ja märkä hame lotisi hieman.
Päästessäni asuntooni ja riisuessani kenkiäni jaloistani katsoin samalla peiliin, kyllä hymyilitti itseänikin. Olin kyllä aikamoinen näky! "Hieman" oli ulkonäköni ryytyneempi, kuin aamulla lähtiessäni!
Menin vielä vaatteet päällä lämpimään suihkuun!
No siis, jos itse joutuisin samanlaiseen tilanteeseen, niin avaisin suuni kyllä jo siellä paikan päällä ja kysyisin että mikä juttu tää oikein on.....
Onpa outoa porukkaa! Ja yhtä outoja nämä vastaukset.
pitää kysyä silloin kun sen aika on kirjoitti:
No siis, jos itse joutuisin samanlaiseen tilanteeseen, niin avaisin suuni kyllä jo siellä paikan päällä ja kysyisin että mikä juttu tää oikein on.....
Siis mikä tää juttu on jos menee vaatteet päällä uimaan? Nyt kyllä jo naurattaa ihan oikeasti! Nauran kippurassa täällä!
Tuosta kommentistasi saa kyllä sellaisen käsityksen kuin olisi kysymys jostain haudan vakavasta asiasta?!
Onko se nyt tosiaan niin kauheata jos joku tai jotkut haluavat uida vaatteet päällä?
Vierailija kirjoitti:
Eli aina voi oppia jotain uuttakin lukemansa perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kuullut ihmisistä jotka saavat seksuaalista mielihyvää vaatteitensa kastelemisesta? Heitä löytyy molemmista sukupuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kuullut ihmisistä jotka saavat seksuaalista mielihyvää vaatteitensa kastelemisesta? Heitä löytyy molemmista sukupuolista.
Tunnustan kuuluvani tällaisiin ihmisiin. Ilo on lukea noista uintireissuista.
Vierailija kirjoitti:
" Ei riittänyt minulla kuitenkaan pokkaa palata asuinpaikkaani märkänä, Varmasti olisi joku tullut jo pihalla tai portaikossa vastaan, enkä halunnut joutua selittelemään ulkonäköäni"
Päätin kerätä "rohkeuteni" ja uusia kesäinen kokemukseni vielä näin jo vesien viilennettyä! Tällä kertana uima-asuna olivat: mustat sukkahousut ja avokkaat, musta polvipituinen kapea hame ja musta siisti jakku. Tietenkin muutenkin laitettuna viimeisen päälle!
Kävelin laiturin reunaa pitkin. On jännä tunne tasapainon kadotessa kun tajuaa ettei tätä voi enää perua, molskahdus ja umpisukelluksiin!
Ihme kyllä vesi ei ollut erityisen kylmää, kenties adrealiinini sai sen tuntumaan lämpimältä? En kuitenkaan jäänyt sinne polskimaan vaan uin portaiden viereen rivakasti, nousten sitten vettä valuvana laiturille. Vai olin minä näky kävellessäni autolleni!
Tällä kertaa en vaihtanut kuivaa ylleni vaan ajelin märissä vaatteissani kerrostaloasunnolleni! Ilta oli jo jonkin verran hämärä parkkeeratessani autoni kadun viereen.
Jakusta ei enää välttämättä huomannut, että se oli märkä, mutta hameesta ja sukista kyllä, sekä suttuisista hiuksista joista vieläkin tipahteli vesipisaroita.
Nousin autosta ja otin kauppakassini käteeni. Kadulla oli hiljaista vain joku nuorehko nainen sattui koiransa kanssa juuri paikalle. Hän ensin vilkaisi, sitten katsoi uudelleen hymyssä suin. Lähdin kävelemään ripein askelin. Menin taloon sivuovesta ja kuljin pyörävaraston kautta portaikkoon, siellä ei ollut ketään. Asuntoni sijaitsee viidennessä kerroksessa. En halunnut mennä hissillä koska vaatteista tippui vieläkin vettä ja pelkäsin, että hissistä poistuessani voi vaikka naapuri tulla vastaan?
Kävelin siis portaat ylös asti, ketään ei näkynyt koko matkalla, mutta jännitti kyllä hieman, että jos joku tulee vastaan, etenkin tuttu? Avokkaista kuului pieni veden turskahdelu joka askelella ja märkä hame lotisi hieman.
Päästessäni asuntooni ja riisuessani kenkiäni jaloistani katsoin samalla peiliin, kyllä hymyilitti itseänikin. Olin kyllä aikamoinen näky! "Hieman" oli ulkonäköni ryytyneempi, kuin aamulla lähtiessäni!
Menin vielä vaatteet päällä lämpimään suihkuun!
Mahtava juttu. Varsinkin juuri tyylikkäissä vaatteissa kuten esim. kuvatun kaltaisessa jakkupuvussa.
Taisit kerrankin osua oikeiden anti-naturalistien porukkaan! Olitko muuten ainoa vapaa neiti joukossa?
Olen kerran pudonnut laiturilta jakkupuku päällä ja oikeasti vahingossa ja ei tarvinnut näytellä vihaista kun kahlasin rantaan. Ei onneksi ollut ketään näkemässä.