Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyselypaneelien (Triaba, Europaneeli ym) palkkioiden lunastus?

Vierailija
18.06.2017 |

Olen täytellyt tässä kevään mittaan erilaisia kyselyitä esim. Europaneelista ja Triabalta, ja tänään yritin lunastaa palkkioitani ekaa kertaa. Yllätys oli suuri kun sivusto ilmoitti ensin, että korkein lunastettava summa on kympin luokkaa (molemmissa paneeleissa) - en siis voi lunastaa enempää kerralla, vaikka mulla on noilla sivuilla yhteensä yli 50 euroa palkkioita! Tästä ei mielestäni mainittu etukäteen. Toinen kiva yllätys oli kun lunastus ei onnistu ylipäätään ollenkaan, aina vain tulee punainen virheilmoitus, ettei pyyntöä voitu nyt suorittaa. Sama juttu sekä Europaneelilla että Triaballa. Ja kyllä, paneelin s-postiosoite on sama kuin Paypalini s-postiosoite, että senkin puolesta kaiken pitäisi olla kunnossa. Mites teillä muilla panelisteilla?
Mulle on tullut tosi vähän kyselyjä viime aikoina ja olen jo ihmetellytkin sitä. Onkohan siellä nyt jotain häikkää, konkkaa tai muuta, tietääkö joku? Harmittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MP3-paneelilta onnistui lahjakorttien tilaus, mutta näillä Paypalilla maksavilla tulee aina punainen virheviesti kun yrittää lunastaa palkkioita.

Vierailija
2/4 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hophop! Ei onnistu europaneelilta lahjakortin lunastus vaikka saldoa sisässä 18€. Saitteko jotenkin lunastettua rahat ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europaneeli taitaa olla huijausta koko homma. Muistelen aikoinani että sai taistella kaiken kanssa ja lakkasin vastaamasta mihinkään kyselyihin kun ei edes sähköpostilla saanut yhteyttä ylläpitoon. Triabalta kyllä olen saanut paypal-tilille rahat ihan mukisematta. Laita ylläpitoon kyselyä asiasta jos ei onnistu muuten.  Oletko ryhmässä "Finland" vai "Finland naiset"? Ainakin tuosta "Finland" ryhmästä saa rahat helposti pois. Kaikissa taitaa olla maksimisumma minkä voi kerralla lunastaa rahana. Joskus kyselyjä tulee kerralla useita ja toisinaan taas saa odotella pitkäänkin. Sen kyselytiheydenkin voi itse valita, ainakin useimmissa paneeleissa. Ja mitä nopeammin vastaat sähköpostilla tulleeseen kyselyyn, sitä nopeammin saat uuden, joskus heti toisen perään.

Vierailija
4/4 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muut saaneet koskaan Europaneelista palkkioita ?