Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vaan 18v tytöltä joka on miehensä sidechick. :)

18.06.2017 |

Antaa tulla, mitä vaan kysymyksiä!
Kuolen tylsyyteen. (:

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chandet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa tuossa on? Pidätkö saavutuksena?

Miksi?

Hienoa, tuskin mikään. En pidä saavutuksena, aihe vaan herättää monissa suuria tuntemuksia, ja sen seurauksena ihmiset jättää enemmän kommenttia.

Miksi? Koska olen hyvän seksin ja seuran tarpeessa, ja mies on vanha luokkakaveri. Kemiat kohtas ja siitä se lähti.

Sinä olet 18 ja "mies" 21. Silti olette vanhoja luokkakavereita? MInkä luokan mies on triplannut ja onko muutenkin vajaaälyinen?

Vierailija
22/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole itsestäsi muuta kerrottavaa kuin se että olet varapano? Miksi pidät sitä saavutuksena? Mitä mieltä olisit, jos olisit parisuhteessa ja miehesi pettäisi sinua? Miltä tuntuisi jos panosi nainen saisi tietää ja tappaisi itsensä? Ylpeilisitkö edelleen aiheella?

Onhan mulla vaikka mitä kerrottavaa, mutta harmillisesti puoletkaan niistä ei aja ihmisiä peppukipeyteen yms. tälläiseen, joten tällä asialla sai kaikista parhaiten ihmisten huomion ja mielenkiinnon nousemaan. (:

Edelleen, en pidä saavutuksena. ^^

Niih, syy miksi, kun joskus parisuuhteessa olen, on se avoin parisuhde, molemmat menee niinko tykkää (:

Se ei sitten taas olisi minun asiani, minä en naista ole pakottanut millään tasolla tappamaan itseään. Toki se kurjalta tuntuisi hetken, mutta edelleen se ei olisi minun syyni.

En nyt sanoisi että ylpeilen, mutta jos otat asian niin niin enhän mä voi käsityksellesi mitään. Silloin mun täytyis etsiä joku muu hook näille mun tylsyyskeskusteluille :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskisi tikullakaan mieheen joka pettää naistaan koska halveksin tämmöisiä ihmisiä. Oletko empatiakyvytön? Vai muuten vaan tyhmä?

En kumpaakaan ja vähän molempia. (:

Vierailija
24/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chandet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Hienoa, tuskin mikään. En pidä saavutuksena, aihe vaan herättää monissa suuria tuntemuksia, ja sen seurauksena ihmiset jättää enemmän kommenttia.

Miksi? Koska olen hyvän seksin ja seuran tarpeessa, ja mies on vanha luokkakaveri. Kemiat kohtas ja siitä se lähti.

Sinä olet 18 ja "mies" 21. Silti olette vanhoja luokkakavereita? MInkä luokan mies on triplannut ja onko muutenkin vajaaälyinen?

Hmm. Ammattikoulussa mielestäni on myös luokkakavereita.

En nyt sanois myöskään vajaaälyiseksi, yllättävän fiksu!

Vierailija
25/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos "mies" on noin nuori, niin tuskin sen nykyinen suhde tulisi muutenkaan kestämään... Varsinkin kun pettääkin. Voisi saman tien lopettaa koko suhteen. Idiootti poika.

Vierailija
26/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chandet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kutsuuko nuoriso nykyään sukupuolielimiä kemioiksi?

"Timo, tuu laittaa sun kemia mun kemian sisään, tehdään lapsi"

Vierailija
27/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos "mies" on noin nuori, niin tuskin sen nykyinen suhde tulisi muutenkaan kestämään... Varsinkin kun pettääkin. Voisi saman tien lopettaa koko suhteen. Idiootti poika.

Vähän hölmö. Ja kostonhakuinen. (:

Vierailija
28/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi vuokrajuttu ei sovi, nehän on ihan asiallisia hyötysopimuksia.

Vähän kuin palvelusneiti sanoisi "mun kartano".

Mun tyopaikka, mun lapsi, mun mies, mun lenkkeilyreitti, mun lahikauppa jne. Mitaan naista puhuja ei varsinaisesti omista. Silti niista on ihan luontevaa kayttaa maaretta "mun".

Vierailija
29/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chandet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kutsuuko nuoriso nykyään sukupuolielimiä kemioiksi?

"Timo, tuu laittaa sun kemia mun kemian sisään, tehdään lapsi"

Tää oli oikeesti hyvä :D naurahdin.

Mutta tosiaan, ensin kohtas kemiat, myöhemmin sukupuolielimet (:

Vierailija
30/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Mutta pidän huolta siitä etten ikinä ajaudu samaan tilanteeseen.

Vierailija
31/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Mutta pidän huolta siitä etten ikinä ajaudu samaan tilanteeseen.

Hyvä juttu sinulle. (:

Vierailija
32/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä minne vain mut puhtaalle rannalle sekä max300e lennot europa.

Vierailija
33/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sinkkukavereita, jotka sanoisivat "slurps!" tai "grauh! ;)" jos tulisin näköpiiriin?

Vierailija
34/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut täältä vauva av:stä löytyviä "äityliinin" ruokareseptejä ?

Vierailija
35/35 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chandet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä kemiatkin kohtaa hyvin, niin miksi ette sitten kunnolla oo yhdessä? Jos taas haluaa vaan seksiä, nii kai sitä joltain sinkultakin saisi.

Herralle olen kertonut mielipiteeni asiaan, mutta hän haluaa pitää asiat näin, niin mikä mä niitä olen vääntämään?

Juu, sellainen se Herra on. Rukoile vaan, ehkä asia järjestyy vielä toiveesi mukaisesti - jos Herra niin tahtoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme