Nykyään miehetkin leipoo parempaa pullaa kuin naiset
Ja vaikka se on totta ainakin kaupungeissa, kuvastaa se koko suomalaisen naisen rappiota. Perusasiat jätetään opettelematta ja keskitytään tubettajiin ja belfieiden ottamiseen.
Kommentit (20)
Meillä naisilla on muutakin tekemistä kuin hikoilla keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, hyvän belfien ottaminen vie aikaa.
Mun mielestä on turnoff kun treffeillä nainen sanoo että ei tykkää tehdä itse ruokia.
Kyllä ruoanlaittotaito on naisellinen ominaisuus.
Mulla on työkaverina yksi nainen joka tuo töihin itse tekemiään piirakkoja ja mulle tulee hänestä heti vaimomateriaali-fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on turnoff kun treffeillä nainen sanoo että ei tykkää tehdä itse ruokia.
Mulla on työkaverina yksi nainen joka tuo töihin itse tekemiään piirakkoja ja mulle tulee hänestä heti vaimomateriaali-fiilis.
Sinusta ei tue aviomiesfiilistä jos puhut piirakkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, hyvän belfien ottaminen vie aikaa.
En tiedä koska en ole koskaan ottanut moisia kuvia. Mutta esim. kalastus ja veneily vie meikäläisen aikaa aika hyvin. Mieluummin veneellä merellä kuin vääntämässä jotain hiton pullia.
Kyllä katson kieroon sellaista naista joka ei leipoa tai ruokaa osaa laittaa. Esim veljeni puoliso, veli siellä leipoo ja ruokaa laittaa :DD
Minun mies leipoo usein kahden poikamme kanssa. Itse en tykkää leipomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö vaimoa vai äitiä?
Eikö tuo ole ihan sama, kuka perheessä leipoo. Pullat ei ole sitäpaitsi välttämättömiä eikä ainakaan terveellisiä. Kautta aikojen ovat miehet olleet parempia kokkeja.
En leivo pullia, kun en juuri niitä syökään. Leipovasta miehestä tulee neitimäiset vibat. En haluaisi pullantuoksuista, löysälihaista pullamössöhinurimiestä.
Ruokaa osaan tehdä hyvin, kasvisruokaa siis. Ei kiinnosta olenko jonkun mielestä vaimomatskua, vaimo olen joka tapauksessa ollut jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Siis leipooko hän kahden (2) pojan kanssa, vai kaksistaan yhden (1) pojan kanssa..??
Osaan leipoa hyvää pullaa ja ajattelin ruveta myymään sitä torilla, mutta en ole vaimomateriaalia. Tykkään irto- ja fuckbuddysuhteista.
Niin, on se miesten taso kyllä mennyt tosi alas, kun minäkin pärjään paremmin moottori- ja raivaussahan kanssa. Noh, miehet voivat vaihteeksi pysyä keittiössä tehden pullaa, puunata itseään mua miellyttääkseen ja alkakoon käyttämään korkokenkiä ja seksikkäitä korsetteja. :D
Parhaat pitkot joita minä olen syönyt on seitenkymppisen poikamiehen käsialaa, leivinuunissa paistettu, itse kaadetuilla ja pilkotuilla puilla lämmitetty.
Kuulemma mieheni äidin resepti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis leipooko hän kahden (2) pojan kanssa, vai kaksistaan yhden (1) pojan kanssa..??
Kaksi poikaa. Olen iloinen iloinen tuosta, koska minun mielestä ei enää ole ns. Miesten ja naisten töitä. Olen opettanut poikiani myös pesemään pyykkiä ja siivoamaan.
Ruoanlaitto ja leipominen on ihan naisen perustaitoja. Sexyä jos ne hallitsee. Toki miehenkin hyvä osata nuo
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole ihan sama, kuka perheessä leipoo. Pullat ei ole sitäpaitsi välttämättömiä eikä ainakaan terveellisiä. Kautta aikojen ovat miehet olleet parempia kokkeja.
Tämä se jaksaa naurattaa. Parinkymmenen vuoden ajan on ollut kokkibuumi ja mieskokit huseeraavat telkkarissa. Sen ansiosta jokainen jamppa intoilee, miten miehet ovat hyviä ruuanlaittajia vaikka niiden oma bravuuri on ranskalaiset ja nakit uunissa.
En leivo pullaa koska en sitä syökään. Ruokaa teen kyllä.
Olisi ihanaa löytää mies joka leipoo pullaa :)