Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onni normaalia että mies tarjoaa tinder-treffeillä?

Vierailija
18.06.2017 |

Tästä tuli puhetta erään miespuolisen kaverin kanssa. Hän sanoi että tarjoaa naisille vain harvoin. Omilla treffeilläni kuitenkin miehet ovat tarjonneet lähes poikkeuksetta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin juuri viime viikolla illallisella, oma osuuteni laskusta oli 170 e, miehen saman verran. Kysyin kuitenkin kohteliaasti maksanko omani, mies kieltäytyi. Jälkikäteen kun ei mitään pesää tullutkaan alkoi kuittailu laskusta. Ilta päättyikin dramaattiseen riitaan. Ensimmäiset viralliset treffini!

Olen melko uusi Tinderin-käyttäjä. Minua ihmetytti myös mies, joka sanoi suoraan että tarjoaa asunnollaan lasin viiniä, ei halua julkisille paikoille treffeille. Pyysi suoraan kämpilleen "ilman taka-ajatuksia." En todellakaan lähde tuollaisille treffeille.

Kohteliasta ja herrasmiesmäistä on se, että mies tarjoaa. Itse olen tätä mieltä. Naisten palkkataso on kuitenkin sen verran alempi vaikka tasa-arvoisessa Suomessa asummekin. Miesten palkat alkavat kolmosella, naisten jopa ykkösellä edelleen. Joten emme ole samassa veneessä. Toki maksaisin, jos palkkanikin olisi isompi. Haluan myös nähdä onko miehestä vastuunkantajaksi esim. perhettä ajatellen. Ja haluan nähdä että pitää huolta naisestaan.

Olivatko nämä syömistreffit ensitapaaminen??

Itse en koskaan (enää) lähde syömään vaan pelkästään kahville/lasilliselle tai vaikkapa kävelylle. Sen verran nihkeät tulot, että ulkona syöminen on harvinaista herkkua.

Jokuset treffit on kuitenkin takana ja viimeksi kun syömään menin se tapahtui, koska mies ehdottomasti halusi. Ja kertoi jo etukäteen että tarjoaa. Minä sain valita paikan, trendikäs semihintava. Kiittelin jälkeenpäin tietysti vuolaasti, vaikka tiesin jo syödessä ettei mies ole ns. jatkossa eli ei pesää :-) Ei suuttunut, yritti kyllä muutamaan otteeseen jälkeenpäin treffeille. Jotenkin tuli häntä sääli ja tunsin piston sydämessä, mutta minkäs teet.

Toinen kerta kun muistan olleeni illallisella, oli mies joka itse ehdotti viinilasillisen jälkeen, että mentäisiinkö syömään. No mentiin, mutta laskun tullessa sanoi heti napakasti että "erikseen", okei... Ei jatkossa. Maksukykyä kyllä olisi löytynyt, mutta ajattelin myöhemmin että käy varmaan sen verran usein treffeillä, ettei halua tarjota. (Oli kyllä muutenkin moukka, ei koskaan vastannut seuraavana päivänä lähettämääni tekstariin, jossa kiittelin treffeistä neutraalisti.)

Kahvit/juomat mies on yleensä aina tarjonnut. Kieltämättä se tekee minuun aina vaikutuksen.

Vierailija
22/27 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarjoutunut maksamaan naisen ruokia tai juomia, eikä siitä ole koskaan ollut mitään haittaa. Ne naiset, joita minulla on tapana deittailla, eivät perusta konservatiivisista arvoista tai seksismistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvikuppi tekee naiseen noin suuren vaikutuksen niin miksei naiset pyöri kiimoissaan ympärillä kun ostan monta pakettia kerralla?  :D

Vierailija
24/27 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kahvikuppi tekee naiseen noin suuren vaikutuksen niin miksei naiset pyöri kiimoissaan ympärillä kun ostan monta pakettia kerralla?  :D

Äläpä nyt viitsi puujalkavitsailla, ymmärrät varmasti että sillä on enemmän symbolinen vaikutus.

Vierailija
25/27 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua taas, en voi uskoa, että joku uskoo vielä "naisen ja miehen palkkaeroon".

Vierailija
26/27 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen ne herrasmiehet jotka tarjoaa naiselle illallisen tuppaavat olemaan jo varattuja

T. Varattumies

Vierailija
27/27 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla eikä tulisi mielenkää alkaa maksaa puolia tinder-treffeillä. Mies voisi ottaa sen loukkauksena.