Onni normaalia että mies tarjoaa tinder-treffeillä?
Tästä tuli puhetta erään miespuolisen kaverin kanssa. Hän sanoi että tarjoaa naisille vain harvoin. Omilla treffeilläni kuitenkin miehet ovat tarjonneet lähes poikkeuksetta.
Kommentit (27)
En ole koskaan tarjoutunut maksamaan naisen ruokia tai juomia, eikä siitä ole koskaan ollut mitään haittaa. Ne naiset, joita minulla on tapana deittailla, eivät perusta konservatiivisista arvoista tai seksismistä.
Jos kahvikuppi tekee naiseen noin suuren vaikutuksen niin miksei naiset pyöri kiimoissaan ympärillä kun ostan monta pakettia kerralla? :D
Vierailija kirjoitti:
Jos kahvikuppi tekee naiseen noin suuren vaikutuksen niin miksei naiset pyöri kiimoissaan ympärillä kun ostan monta pakettia kerralla? :D
Äläpä nyt viitsi puujalkavitsailla, ymmärrät varmasti että sillä on enemmän symbolinen vaikutus.
Tätä ketjua taas, en voi uskoa, että joku uskoo vielä "naisen ja miehen palkkaeroon".
Yleisesti ottaen ne herrasmiehet jotka tarjoaa naiselle illallisen tuppaavat olemaan jo varattuja
T. Varattumies
Asun ulkomailla eikä tulisi mielenkää alkaa maksaa puolia tinder-treffeillä. Mies voisi ottaa sen loukkauksena.
Olivatko nämä syömistreffit ensitapaaminen??
Itse en koskaan (enää) lähde syömään vaan pelkästään kahville/lasilliselle tai vaikkapa kävelylle. Sen verran nihkeät tulot, että ulkona syöminen on harvinaista herkkua.
Jokuset treffit on kuitenkin takana ja viimeksi kun syömään menin se tapahtui, koska mies ehdottomasti halusi. Ja kertoi jo etukäteen että tarjoaa. Minä sain valita paikan, trendikäs semihintava. Kiittelin jälkeenpäin tietysti vuolaasti, vaikka tiesin jo syödessä ettei mies ole ns. jatkossa eli ei pesää :-) Ei suuttunut, yritti kyllä muutamaan otteeseen jälkeenpäin treffeille. Jotenkin tuli häntä sääli ja tunsin piston sydämessä, mutta minkäs teet.
Toinen kerta kun muistan olleeni illallisella, oli mies joka itse ehdotti viinilasillisen jälkeen, että mentäisiinkö syömään. No mentiin, mutta laskun tullessa sanoi heti napakasti että "erikseen", okei... Ei jatkossa. Maksukykyä kyllä olisi löytynyt, mutta ajattelin myöhemmin että käy varmaan sen verran usein treffeillä, ettei halua tarjota. (Oli kyllä muutenkin moukka, ei koskaan vastannut seuraavana päivänä lähettämääni tekstariin, jossa kiittelin treffeistä neutraalisti.)
Kahvit/juomat mies on yleensä aina tarjonnut. Kieltämättä se tekee minuun aina vaikutuksen.