Olen juuri alkanut seurustella ja mies oli käynyt vakoilemassa kun olin ystävän (nainen) kanssa syömässä.
Mitä tästä pitäisi ajatella? 3kk oltu yhdessä ja mies oli päättänyt käydä varmistamassa, että olenko todelöa ystäväni kanssa siellä. En ole antanut mitään syytä epäillä itseäni.
Kommentit (27)
Nää on jo klassikoita:D
Kiva haukkua mihiä.
JUOKSE.
Kuulostaa aika hälyttävältä, sinuna ottaisin jalat alleni...
Potku perseelle ja äkkiä. Muistan yhden tapauksen joka viikon tapailun jälkeen väitti nähneensä nyt toisen miehen seurassa,ja juu olin yksin. Onneksi ( tai onneksi ja onneksi) on näistä mustasukkaisuus kahjoista sen verran kokemusta että lähti se äijä samantien kiertoon. Sen voin aika varmasti luvata että pahenee vaan.
Mitenhän mies olisi reagoinut jos olisikin nähnyt sinut siellä syömässä jonkun toisen miehen seurassa vaikka sukulaisen tai työkaverin.. en edes uskalla ajatella, hyi kauhea.. Tuo mies ei ole päästään terve, hankkiudu eroon ja pian kun vielä toivottavasti pääset.
Neuvon lopettamaan suhteen välittömästi, jos no nyt mies käyttäytyy noin. Tuo käytös tulee vaan pahenemaan. Älä pliis tapaa miestä enää, hän ei ole päästään terve.
Haluatko sinä olla sellainen joka jossain vaiheessa kirjoittaa tänne kuinka on vankina kotonaan, kengät, lompakko ja puhelin takavarikoituna? Pahimmassa tapauksessa et pääse edes kirjoittamaan ja sulta voi jopa lähteä henki.