Kokemuksia Hotelli Nuuksiosta?
Se ilmeisesti sijaitsee ihan kätevästi julkisen liikenteen ulottuvissa, mutta miten pitkä matka on Nuuksion retkeilypoluille jne? Omaa autoa ei ole, eikä edes ajokorttia, joten auton vuokraaminenkaan ei onnistu... En ole koskaan käynyt Nuuksiossa, joten kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan!
Kommentit (13)
Kokemusta itse hotellista ei ole, mutta olen retkeillyt tuolla lähellä. Hotellin pihaan pääsee tosiaan bussilla. Kansallispuiston raja on noin 400 metrin päässä pihasta, ja sieltä alkaa myös polku. Kaikkein suosituimmalle alueelle Haukkalammen ympäristöön on (kansallispuistossa kulkevaa polkua pitkin) vajaan 5 km:n matka.
Ja jos haluat käydä Haltiassa, niin sinne pitää kävellä Haukkalammelta vielä lisää noin 4 km. Periaatteessa takaisin Haltiasta Hotelli Nuuksioon (tai päinvastaiseen suuntaan) voi tulla myös bussilla, mutta se vaatii bussin vaihtoa kahden aika harvoin kulkevan bussin välillä eli odotusaika vaihtopysäkillä voi olla pitkä.
Jos menet tuonne, suosittelen ostamaan Nuuksion retkeilykartan. Sen avulla pystyy suunnittelemaan reittejä paljon paremmin kuin jonkin netistä tulostetun ylimalkaisen kartan kanssa.
Kiitos vinkeistä, tuo kartta pitää tosiaan ostaa!
Lisää kokemuksia ja/tai vinkkejä?
Ap
Siisti hotelli, mutta saunaosasto aika pieni. Ihan hyvä aamiainen ja lounastarjonta. Hyvät ulkoilualueet alkavat heti piha-alueelta.
Kuulostaa kivalta kutonen, kiitos kommentista :)
Ap
Olin tulossa sanomaan päinvastaista: huono aamupala (ei juurikaan mitään kotimaista, leivät pakastesämpylöitä ulkomailta, mehu sakkaista, ei kauheasti mitään tuoretta jne) ja hotelli tyylillisesti kuin aikamatka 90-luvun alkuun.
Sijainti on ihana, mutta muuten en suosittele.
Hmm, lisää kokemuksia? Eihän se ole kuin kolmen tähden hotelli, joten en nyt mitään hirveää ylellisyyttä odotakaan.
Ap
Viime kesänä oltiin.
Eli ulkoilureitit alkavat muutaman sadan metrin päästä. Viihtyisä perushotelli mielestäni, oikein ystävällinen henkilökunta.
Ruuassa oli vähän toivomisen varaa silloin, mutta kuulin, että vakinainen kokki oli sairauslomalla juuri silloin. Eli tilanne lienee kunnossa. Kiva järvenranta uimahaluisille on siinä vieressä ja hinta on kohdillaan tasoon nähden. Sisällä perusjutut: kuntosali, pingis ja saunaosasto, uima-allas ehkä 15 metriä.
Voisin ihan suositella!
Tosi hienolla paikalla oleva siisti ja asiallinen hotelli. Ei mitään valittamista. Olin eräässä seminaarissa viime vuonna siellä.
Metsä alkaa miltei ovelta, mutta varsinaiset merkatut reitit ehkä parin sadan metrin päästä. Meillä oli vain aamiainen, joka oli ihan perussettiä suomalaisittain eli runsas ja erikoisuutena kansainväliseen menoon, karjalanpiirakat, munavoi ja tietysti puuro :)
Vanhentunut ay-opisto-rakennus. Aikansa tuote, ei toimi.
Ihan ok. Ruuassa parantamisen varaa. Hieman ällötti mehuautomaatissa pesivät muurahaiset.
http://www.hotellinuuksio.fi