Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettynyt ystävään

Vierailija
17.06.2017 |

Joka ei sitten kai ystävä ollutkaan.

Olemme olleet tiiviisti yhteydessä ja luulin että meillä oikeasti on ystävyyttä.

-Hyväksikäyttää
-Haukkuu
-Määräilee
-Kaikki pitää mennä hänen mielensä mukaan
-Helposti loukkaantuva/räjähdysherkkä
-Haluaa hallita ja kontrolloida kaikkea, haukut tulee heti jos en tee mitä sanoo
-Jos esitän omia ehdotuksia, suuttuu ja haukut tulee
-Odottaa että minä tuen kaikessa
-Ei koskaan tue minua eikä osoitta solidaarisuutta missään

Olisikohan aika pistää välit poikki?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki! Nykyään on muotia keksiä tavaroille uusiokäyttöä. Mites ois kätevä lampunjalka?

Vierailija
2/7 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihmisen tempperamentin voisi kestää, mutta hyväksikäyttäminen menee jo sellaiselle alueelle, että ei ole ystävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vielä oma vastaava miiinuslista itsestäsi ja jatketaan sitten keskustelua.

Vierailija
4/7 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vielä oma vastaava miiinuslista itsestäsi ja jatketaan sitten keskustelua.

No, ap...haaste on heitetty. Oletko itse virheetön, että voisit vaatia täydellisyyttä?

Vierailija
5/7 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se toisi vain varskin yksipuolisen käsityksen kyseiseen suhteen ongelmista, jos kaikki on esitettenynä vain yhden osapuolen lasien läpi katsottuna.  Listan pitäisi olla kaverin laatima, ihmissuhteet kun on aina kahden kauppaa.

Vierailija
6/7 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta löytyyhän tällaisille hylätyille ystäville varmasti piankin uusia, joilla on ihan samanlainen vikaluettelo. Lika barn, ja sitä rataa.

Vierailija
7/7 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus tuntea noin, toki kolikolla on toinenkin puoli, mutta sen muaan elät kuin itse tunnet. Josset ystävältäsi koemitään ystävyyttä saavasi niin älä hukkaa elämääsi tuon kanssa.