No niin, katsotaanpa alkaako nyt rummutus hallituksen hajoamisesta
Luulen että ei ala.
Sellainen tasapuolinen maa. Ei mulla muuta!
Kommentit (12)
Ööö, tota, jos nyt vihreiden pj-vaalia tarkoitat niin vihreät on kyllä oppositiossa...niin eipä kaadu hallitus vaikka kuka valittaisiin. ei mulla muuta.
Ap, tajuatko miten uskomattoman tyhmä olet?
Kyllä tuossa tarvittiin taas miespuheenjohtajaksi. Onnittelut Toukolle!
Vierailija kirjoitti:
Selkeällä erolla!
Ituhipit ovat puhuneet, jointit pois.
Jointit pois, täh? Nythän ne sytytetään.
Hallitus uhkaa hajota silloin, kun hallituspuolue valitsee huonon puheenjohtajan. Vihreät ovat oppositiossa, joten heidän tekemisillään ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, tajuatko miten uskomattoman tyhmä olet?
No, ap:hän on tyytyväinen vihreä. Ville Niinistö pääministeriksi, Haavisto pressaksi, teollisuus hus pois Suomesta, autoliikenne kielletyksi, seurantalaitteet jopoihin ja tuulimylly joka talouteen ja valtion kaarnavenholammet ja avokadoitubaarit jokaiseen kaupunginosaan!
Vierailija kirjoitti:
Hallitus uhkaa hajota silloin, kun hallituspuolue valitsee huonon puheenjohtajan. Vihreät ovat oppositiossa, joten heidän tekemisillään ei ole mitään väliä.
Miksei ne sitten saa olla siellä eikä hallituksessa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne sitten saa olla siellä eikä hallituksessa??
Siellähän ne saa olla ihan vapaasti, mutta halitukseen heitä ei valittu (päästetty).
Ville Niinistö sano että vaalien kautta. Pojat ei lämmenneet ajatukselle siis Juhis ja Petteri. Tuo uusi vaihtoehto on helpompi tapaus nyt. Timppa haluu niin istua Audin takapenkillä.
Aargh! Ainoastaan hallituspuolueilla on siihen jotain merkitystä.