Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut ihastumaan parrakkaisiin miehiin :O

Vierailija
17.06.2017 |

Onko minusta tullut vanha vai mikä on vikana? Ennen en voinut kuvitellakaan kiinnostavani parrakkaasta miehestä. Nyt tajusin että jokin on muuttunut kun näin kuvan eräästä miehestä ilman partaa eikä ollut yhtään kuumottava.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hoidetut ja trimmatut parrat ovat erittäin seksikkäitä. Olen 19, en usko että kyse on vanhaksi tulemisesta. 

Vierailija
2/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin hoidetut ja trimmatut parrat ovat erittäin seksikkäitä. Olen 19, en usko että kyse on vanhaksi tulemisesta. 

Minä pidän enemmän sellaisista metsuriparroista ja sellainen karski äänikin parantaa kenen tahansa kiinnostavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän enemmän sellaisista metsuriparroista ja sellainen karski äänikin parantaa kenen tahansa kiinnostavuutta.

Tarkoitin sänki, vaikka kyllä äänikin olisi sopinut tuohon :)

Vierailija
4/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rehottavista, pitkistä, vähän epäsiisteistä parroista.... Niissä on jotain mielettömän seksikästä!

Vierailija
5/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänget on kyllä kivoja myös. Karvattomat miehet ei iske.

Vierailija
6/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään rehottavista, pitkistä, vähän epäsiisteistä parroista.... Niissä on jotain mielettömän seksikästä!

No nyt sitten perkele avaudut tästä kun juuri aamupäivällä ajoin parin kuukauden risupehkon pois :(

Vierailija
7/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt sitten perkele avaudut tästä kun juuri aamupäivällä ajoin parin kuukauden risupehkon pois :(

Voi ei! No voit aloittaa taas sängestä :)

Vierailija
8/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä jos alapää ja perse olis ajeltu poslariksi! 

Vierailija
9/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänki tai lyhyt parta saa mut aivan villiksi nykyään, vaikka ennen katselin siloposkia. Syytän nimenomaan vanhuutta. N34

Vierailija
10/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat miehet saavat alkkarini ihan märiksi! Kun vain ajattelen hetken jättikyrpää! 

-kaunis, rietas, onnellinen ;)

Vierailija
11/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänget on kyllä kivoja myös. Karvattomat miehet ei iske.

Olen naimisissa miehen kanssa jolla ei kasva parta :'''(

Vierailija
12/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänki tai lyhyt parta saa mut aivan villiksi nykyään, vaikka ennen katselin siloposkia. Syytän nimenomaan vanhuutta. N34

Olen pari vuotta nuorempi, vanhuuden se täytyy olla :D ap

Vierailija
13/13 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus ajoi partansa pois ja näyttää pikku sängellä NIIN hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi