Iltasanomien vinkeillä saat mustan silmän ja päädyt yöksi putkaan seksuaalisesta ahdistelusta
8 naista kertoo, millaiset seksiehdotukset oikeasti toimivat: ”Se on varma keino”
Kimppuun vain! ”En jaksa mitään puolivillaista hinkuttamista ja vihjailua, vaan toivoisin, että ihan suoraan sanottaisiin, että haluttaa. Tai ihan vaikka kysyttäisiin, että voidaanko panna. Kyllä ne halutkin sieltä löytyvät, kun ryhdytään toimiin."
”Olen parisuhteessa ja toivoisin, että ylipäätään lähestyttäisiin. Mutta jos saa itse valita, niin kimppuun vain kuin sika limppuun. Eli tiukka halaus, suutelua ja sitten vähän kopelointia, niin siitä se lähtee. Ei missään nimessä mitään sellaisia kysymyksiä, että hei voitaisko sekstailla nyt.”
”Oli tutumpi tai vähän tuntemattomampi, niin minä sytyn miehistä, jotka pussaavat rohkeasti. Sillä pääsee pitkälle.”
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005257419.html
Mistähän rinnakkaistodellisuudesta nuo on löydetty?
Yritähän tuollaisia temppuja yöelämässä niin saat kenties mustan silmän, portsarin saattamaan ulos ja putkaan loppuyöksi ja kenties ahdistelusyytteet kaupan päälle.
Vaarallisia vinkkejä.
Kommentit (12)
Olisi helpottavaa, että miehet kertoisivat suoraa haluavatko vaan panna. Silloin voisin torjua heidät heti, eikä väärinkäsityksiä sattuisi. Harmi vain, etteivät miehet lähellekään aina ymmärrä poistua vaan jäävät jankkaamaan, vaikka nainen on jo torjunut hänet.
Joo, minä olen törmännyt noita neuvoja noudattaneeseen mieheen. Nyt sitten vielä vuosia myöhemminkin kärsin mt-ongelmista, kiitos kokemani seksuaalisen väkivallan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpottavaa, että miehet kertoisivat suoraa haluavatko vaan panna. Silloin voisin torjua heidät heti, eikä väärinkäsityksiä sattuisi. Harmi vain, etteivät miehet lähellekään aina ymmärrä poistua vaan jäävät jankkaamaan, vaikka nainen on jo torjunut hänet.
Minä sanon suoraan minua lähestyville miehille, että jos haluaa pelkkää juttuseuraa, voi jäädä siihen, mutta mitään muuta minulta ei tipu.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se keikistely ja sano suoraan, että painu vittuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se keikistely ja sano suoraan, että painu vittuun.
Pahimmat eivät ymmärrä tuotakaan vaan käyvät väkivaltaisiksi, eikä minulla ole halua olla ikävä toisille ihmisille. Mieluummin vaikka valehtelen olleeni ennen mies, jotta jättävät minut rauhaan. Totta puhuen haluaisin olla rauhassa ystävieni kanssa, jos baarissa käymme.
Varmaan ihan kivaa tuollainen on fantasioissa, mutta ootapa vaan kun tapahtuu oikeassa elämässä ja se mies, joka "pussaa rohkeasti" on joku risahampainen ja likainen ukkeli suoraan navetasta...
Ap mainitsi kolme kahdeksasta mielipiteestä. Tässä niitä muita:
”Paras tapa lähestyä seksijutuissa on melkein mikä tahansa muu kuin 'mennääks panee' tai vastaava. Mitenkään superhienovarainen ei tarvitse olla, mutta liian töksähtäen asian ilmoittaminen on tylsää.
Paras tapa on ruveta vain pussailemaan kunnolla eikä ohimennen. Kyllä siinä äkkiä tajuaa, mitä toinen hakee."
"Paras kaava on seuraava: Törmäät kiinnostavaan tyyppiin, kaverin kaveriin tai puolituttuun, vaikkapa juhlissa tanssilattialla. Ilmassa on heti flirttiä, kemiaa, outoja ihmevoimia, mikä johtaa merkitseviin katseisiin ja vaivihkaisiin kosketuksiin.
Kun molemmille on selvää, että kyseessä on vahva molemminpuolinen kiinnostus, homma etenee nopeasti ja turhia kyselemättä Haluan sinut nyt heti -tyyliin. Mies saa todellakin ottaa suorasukaisesti ohjat. Ei kiitos mitään romanttista lässytystä.”
"Ei ainakaan niin, että puristetaan pakarasta tai rinnasta! Ihan turn-off. Sen sijaan paras olisi, jos pitkin päivää saisi kivaa huomiota, joka virittäisi tunnelmaan: ohimennen hipaisuja, suukkoja, halauksia. Ja sitten oikealla hetkellä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä, intohimoinen suudelma. Eipä siinä sen kummempia tartte.”
Toimiiko noi vinkit jos naisena testaan niitä random-miehiin?
Iltapäivälehtien "toimittajat" eivät muutenkaan ole laatikon terävimpiä veitsiä. En ollenkaan ihmettelisi, vaikka tuokin juttu olisi käänetty jostakin ulkomaisesta per*elehdestä.
Ap:ltä jää huomaamatta se että nuo edellyttää molemminpuolista kiinnostusta. Jos nainen välttelee katsettasi on turha mennä yrittämään yhtään mitään. Ja takuulla tulee putkareissu jos noudattaa noita vastahakoiseen naiseen.
Milloin is on antanut oikeita toimivia neuvoja?