Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On jotenkin käsittämätöntä, jollei ihminen jaksa vetää edes yhtä leukaa

Vierailija
17.06.2017 |

Me polveudutaan kuitenkin apinasta ja iso selkälihas on meidän pääkiipeilylihas, joten on se vähän noloa, jollei jaksa vetää käsillään omaa kroppaansa puun oksalle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esiisäni eivät ole roikkuneet puussa. Sinun ehkä on.

Vierailija
2/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on käsittämätöntä taas se, että ihmiskunta vuosi vuodelta tyhmenee, kun pitäisi oppia virheistään, se on myös käsittämätöntä, että sodat saa jatkua, vain siksi, että firmat rikastuu ja maat pelaa omia öljy pelejään ja rahapelejään, sekin aika käsittämätöntä ja noloa, että oman maamme anamme tuosta vaan pois, se se vasta noloa on, mutta ei, leuan veto tai se ,että niitä ei saa vedettyä, se ei taas hetkauta lainkaan, ehkä olenkin jo liian monen polven ihminen, enkä enää lähellä apinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsoo telinevoimistelijoita niin tulee mieleen pakollinen kaksi leukaa jos aikoo päästä lukioon :)

Vierailija
4/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi vetää leukoja? Ison selkälihaksen päätehtävä nykypäivänä lienee lähinnä pitää meidät pystyasennossa.

Minusta taas on käsittämätöntä, että joku ei osaa ommella irronnutta nappia takaisin vaatteeseen tai parsia vaatteista reikää tai käyttää moottorisahaa tai leipoa pullaa.

Vierailija
5/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuanveto on itseasiassa aika rankkaa, joten se ei ole niin ihme jos ei leukaa saa, jos ei pahemmin ole reenaillut, mutta sitä ihmettelen että moni nainen ei jaksa tehdä YHTÄ punnerrusta.

Vierailija
6/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään pysty heittämään itseäni puusta toiseen enkä nypi ötököitä kavereiden päistä mutta uida osaan ja puhua, toisin kuin esi-isät

Vierailija
7/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me polveudutaan kuitenkin apinasta ja iso selkälihas on meidän pääkiipeilylihas, joten on se vähän noloa, jollei jaksa vetää käsillään omaa kroppaansa puun oksalle.

Oma mieheni vetää 33 puhdasta leuanvetosuoritusta farkut jalassa ja on miehellä ylipainoakin noin 10 kg. Yleensä hän provosoi suoritusta ja vetää kessun suorituksen jälkeen ja yhdessä lähdemme koko perhe sitten pitsalle.

Mieheni on kamppailulajien expertti ja tuo usein esille sen että jos on hyvä kunto niin kyllä voi ryypätä ja vetää sen kessun silloin tällöin että muut saavat vähän tasoitusta.

Vierailija
8/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 in di air kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni vetää 33 puhdasta leuanvetosuoritusta farkut jalassa ja on miehellä ylipainoakin noin 10 kg. Yleensä hän provosoi suoritusta ja vetää kessun suorituksen jälkeen ja yhdessä lähdemme koko perhe sitten pitsalle.

Mieheni on kamppailulajien expertti ja tuo usein esille sen että jos on hyvä kunto niin kyllä voi ryypätä ja vetää sen kessun silloin tällöin että muut saavat vähän tasoitusta.

On aina ärsyttävää kun joku on ylivoimaisesti parempi eikä edes yritä ottaa tosissaan vaan pistää tupakaksikin vielä.

Kova jätkä täytyy olla jos saa yli kolmekymmentä leuanvetoa.

Vierailija
9/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosimies vetää leukaa yhdellä kädellä

Vierailija
10/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenien vaikutuksesta samanlainen voimaharjoittelu saa jotkut kehittymään nopeasti ja jotkut eivät kehity lainkaan.Lisäksi esim. alkoholi miehillä laskee testosteronitasoa ja vaikuttaa lihaksiin.

Vierailija
11/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty vetämään yhtä leukaa, ja hyvin pärjään kuitenki, treenaan ja liikun, pidän itestäni huolta, en tupakoi enkä kapakoi. Ja vitut välitän siitä jos joku muu vetää leukoja mutta minä en.

Vierailija
12/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 in di air kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako irroittaa lumiukolta kierrepotkulla pään?

Vierailija
13/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon annettu mahollisuuksia. Koulussa, se oli automaattisesti, että tytöt roikkuu ja ne pojat vetää leukoja. Kerran yritin, mutta opettaja nauroi ja käski lopettaa.

Ja nyt sitten aikuisena pitäs treenata noita ihan hemmetisti, että pääsis ns. samalle tasolle kuin ne lapsesta saakka treenanneet pojat. Enhän minä 150 cm naisena edes yllä niihin pururadalla oleviin telineisiin. Punnerruksia kyllä saan.

Vierailija
14/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella yksi tyttö veti useamman leuan, pojat sanoivat vaan, että "Helppo vetää kun on niin kepeä."

Vierailija
15/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuanveto vaatii tekniikan osaamista. Minä punnerran puhtaasti ainakin 20 punnerrusta niin että napa koskee lattiaan mutta leukoja vedän vain kuminauhalla avustettuna.

Vierailija
16/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aavistustakaan siitä tekniikasta eivätkä selkälihakset ole niin vahvat, että pystyisin edes kylmiltään. Sitä pitäisi jotenkin treenata sinnikkäästi ensin avustetusti eikä ole treeniparia, joten en ota repertuaariin. 

Vierailija
17/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä muuten, mutku per se painaa liikaa ja painovoima vetää sitä alaspäin...

Vierailija
18/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 v nainen enkä ole koskaan saanut yhtään leukaa enkä yhtäkään punnerrusta. Hyvin olen silti elämässäni pärjännyt.

Vierailija
19/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tosimies vetää leukaa yhdellä kädellä

Mun mies on tosiaan kamppailulajien expertti. Hän tokaisi äsken että se ei riitä että vetää leukoja yhdellä kädellä vaan oikeasti pitää voittaa tappelussa ollakseen tosimies ja kova jätkä.

Muuten on vain silakka joka sätkii leuanvetotangolla.

Vierailija
20/24 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on käsittämätöntä, että joku ihminen ei opi englantia. Tiedän silti useita täysikäisiä ihmisiä, jotka ovat koulussa opiskelleet kyseistä kieltä 10+ vuotta, katsovat jatkuvasti englanninkielisiä ohjelmia jne jne, mutta silti eivät pysty käymään yksinkertaista keskustelua kyseisellä kielellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme