Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnitelmia lauantai-illalleni: Minä aion ommella puuterivippaan uuden päällisen

Vierailija
17.06.2017 |

Ostin siis Iberon puuterivipan, jossa oli vaaleanpunainen satiininen päällinen, eli levityspuolen vastakappale. Pesin puuterivipan noin viikon käytön jälkeen, jolloin pesun yhteydessä satiininen puoli irtosi. Harmikseni en miettinyt ollenkaan, kun heitin sen satiinipuolen roskiin, että olisin voinut ommella sen reunoista kiinni vippaan.

Nyt sitten sain idean, että leikkaan jostain kankaasta siihen uuden päällisen, niin se näyttää kivemmalta eikä minun tarvitse ostaa uutta vippaa vain siksi, että siinä olisi se päällinen vielä mukana.

On kyllä laatu huonontunut puuterivipoissakin, jos niiden osat irtoilevat normaalissa käsinpesussa, vaikka käytin pesuun Ruohonjuuresta ostettua Marseille-saippuaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, tota ...? (nauratti kuitenkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sitten tarkkana että se puuterivipan uusi päällinen sopii tamponikoruun ja kuukautisrannekkeeseen

Vierailija
4/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, tota ...? (nauratti kuitenkin).

Nauru on aina itkua parempi!

ap

Vierailija
5/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku näitä puuterivippoja oikeasti? Ja tosissaan pesee välineensä vasta viikon käytön jälkeen? Yöks.

Vierailija
6/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion tarkastaa ovatko sohvan alla kasvavat villakoirat suurentuneet paljonkin viime perjantaista sekä loppuillasta varmaan seuraan jonkin aikaa aidan uuden maalin kuivumista. Naapurin aita tietenkin, höppänät, enhän minä olisi omaani ehtinyt maalaamaan kun on niin paljon muutakin tekemistä! :)

Vierailija
7/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen puuterivipan yhtä usein kuin alkkarini! Kuka antaa olla pesemttömänä viikkokausia???

Vierailija
8/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku näitä puuterivippoja oikeasti? Ja tosissaan pesee välineensä vasta viikon käytön jälkeen? Yöks.

Kyllä minä käytän. Mitä minun pitäisi käyttää? Ja aivan hyvin voin viikon käyttää samaa, en siihen ainakaan vielä ole kuollut.

ap

Vierailija
9/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen puuterivipan yhtä usein kuin alkkarini! Kuka antaa olla pesemttömänä viikkokausia???

Minä ainakin myönnän! En pese ikinä vaan vaihdan noin kuukauden välein uuteen.

Vierailija
10/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista puuterivippaa, mutta tänään olen suorittanut kirurgisen toimenpiteen pehmolelun genitaalialueelle. Raukan haarasauma oli ratkennut, joten poimin noin sentin mittaiset langanpäät esiin, solmin ne ja piilotin päät siististi.

Vierailija
11/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista puuterivippaa, mutta tänään olen suorittanut kirurgisen toimenpiteen pehmolelun genitaalialueelle. Raukan haarasauma oli ratkennut, joten poimin noin sentin mittaiset langanpäät esiin, solmin ne ja piilotin päät siististi.

Tätä parempaa lauantaiehtoon puuhaa on kyllä vaikea kehittää.

Vierailija
12/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä samantapaista, mutta olen vissiin eri sortin kirurgi. Pehmolelun korva ja osa kallosaumaa oli risana. Täytin  vähän lelun päätä muodon parantamiseksi ja ompelin kiinni koko komeuden...

Vierailija
13/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps kops

Vierailija
14/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis kävellä teboilille ostaan röökiä. Kauhee homma.

Vierailija
15/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä samantapaista, mutta olen vissiin eri sortin kirurgi. Pehmolelun korva ja osa kallosaumaa oli risana. Täytin  vähän lelun päätä muodon parantamiseksi ja ompelin kiinni koko komeuden...

Mulla olis vaativampi homma edessä. Nalleni äänikoje ei enää toimi vaikka kuinka kääntelis. Pitää ratkoa selkä auki ja tarkistaa onko mitään tehtävissä. Kunhan tässä kerkeän.

Vierailija
16/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää että muillakin on niin helvetin tylsä elämä. Olisin päässyt purjehdusreissuun ystäväpariskunnan kanssa tänään... no eipä ole rahaa onneksi niin olen sitten imuroinut ja ottanut arskaa tässä betonilähiössä parvekkeellani. Niin ostin tosin pari siideriä :)

Vierailija
17/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis vaativampi homma edessä. Nalleni äänikoje ei enää toimi vaikka kuinka kääntelis. Pitää ratkoa selkä auki ja tarkistaa onko mitään tehtävissä. Kunhan tässä kerkeän.

Paras siirtää syksymmälle ...

Vierailija
18/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju <3 Kaikilla ei olekaan niin exreme hienoja juttuja myöskään tänään. Tuntuu että tämän uuden vauvan kanssa vaan ainoina tässä pihalla esikoisen leikkiessä hiekkalaatikolla. Kudon nuoremmalle pitsimyssyä.

Vierailija
19/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen stetoskoopilla kissani vatsaa ja juon teetä.

Vierailija
20/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken ja olen masentunut. Haettava apua ennen kuin teen itsemurhan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän