Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se vaatii että näyttää hyvältä viiskymppiseksi asti

Vierailija
17.06.2017 |

Mieheltä? Naiselta?

Siis sellaiselta että on oikeasti hyvännäköinen eikä vain ikäisekseen. Tiedän että se on mahdollista, olen nähnyt omin silmin!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman vähän kemiaa, sisäistä ja ulkoista, ne vanhentaa ja siksi niiden vaurioita sitten plastiikkakirurgilla korjaillaan.

Vierailija
22/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sano yksikin hyvännäköinen viisikymppinen julkkis.

Jennifer Lopez

no siinä onkin täydelliset geenit voittanut geenilotossa, olisiko plastiikkakirurgilla myös asiaan osuutta? Rahaa ja geenit ja se ettei ole edes vielä 50v

Jennifer Lopez täyttää heinäkuussa 48 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä mikä on oikeasti kaunis mutta hyvät geenit, hyvät hiukset ja kauniin hymyn nyt ainakin. Hyvän tyylitajun (ei tarkoita kalliita merkkivaatteita).

Jostain syystä mua pidetään erittäin viehättävänä (myös seksuaalisesti)  ja ikäistäni nuorempana edelleenkin vaikka olen jo 50+ ja näen kyllä itse kaikki muhkurat ja kurtut! Mutta aina tulee joku juttelemaan ja sanoo suoraan jotain, siis myös naiset, ei vain miehet.

Vierailija
24/24 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kirurgiaa se ei onnistu. Baba Lybeck linkattin, kyllä hän on *ikäisekseen* todella hyvän näköinen.

40v+ Hollywood julkkikset ovat kaikki leikattuja.

50v "oikeasti hyvännäköinen eikä vain ikäisekseen" , semmoista ei ole olemassa. Ei ainakaan naisissa. Hyvä jos löytyy edes joku 40v.

Kun joku säväyttää kauneudellaan, on hän melkein aina parikymppinen.

Aika ei säästä ketään, kaikki rupsahdamme. Jotkut toki hitaammin, mutta ei siitä voi välttyä edes viiskymppiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän