Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo kolmannenkin lapsen kohdilla runnoa oman nimisuosikkinsa läpi!

Vierailija
17.06.2017 |

Esikoinen on Theo, minun ehdottamani Miro ja Miska eivät kelvanneet. Sanoin että ok, sinä nimesit tämän ja minä nimeän seuraavan mikä tuntui sopivan miehelle.. kunnes tulin taas raskaaksi! Meillä oli hirveitä riitoja, muistutuin miestä lupauksestaan ja mies vastasi että joo joo, mutta meidän tytöstä ei tule Avaa eikä Lilaa! Tämä jollain tavoin tuli parisuhteemme väliin, keksin tytölle lempinimen Aikku (Annu siis virallinen nimi) ja kun huomasin miehen inhoavan sitä, jatkoin entistä innokkaammin lempinimen käytöä sillä Annu on minusta hemmetin ruma nimi :/ Kahvipannu saatana.

Nyt olen raskaana ja vasta aivan alussa, mutta stressaan jo tästä nimiasiasta mielettömästi ;(! Olen miettinyt jo vakavissani, että otan eron ja voin sen jälkeen nimetä tytön Kirsikaksi tai Teklaksi ja pojan Myrskyksi tai Miskaksi ilman, että miehellä on mitään sanomista asiaan ! Tai teen piruvie abortin...

Minä olen lasteni äiti, miten mies voi kävellä tälläisessä asiassa ylitseni?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat itse sen lapsen sinne väestörekisteriin, et kerro etukäteen mitään. Kirjoitat juuri sen nimen minkä haluat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miten se on mahdollista? Miksi annat hänen yksin täyttää lomakkeen ja hoitaa asian?

Vierailija
4/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pukkaat lapsia noin paljon tähän maailmaan? Etkö yhtään ajattele maapallon ja ihmiskunnan tulevaisuutta?

Vierailija
5/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun nimesi on ihan kamalia...

Vierailija
6/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sterilisaatio.

Vierailija
7/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän mieleen oma tilanne. Olen tyyliltäni  fiftari/gootti ja  olisin halunnut tyttärestäni Sagan, Ronjan tai Kianan.. Ei. Exälle ei kelvannut.  Tyttö on nyt 10 vuotta ollut Senja, mikä on nätti nimi, MUTTA

Vierailija
8/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä päätti isosiskon ja minun nimeni ja äiti pikkusiskon. Meillä on klassiset kauniit nimet ja sisko on tyyliä "Aada Jessicca". Ei ole järin tyytyväinen...

Vierailija
9/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekla on kyllä kaunis nimi. Ehdota sille ukolles, että nyt mennään sinun mieltymysten mukaan tällä kertaa.

Vierailija
10/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelee ylitsesi koska olet antanut, haloo! Mitä sitä täältä kyselet ja miksi sikiät ympäriinsä jos tällainenkin asia on jo näin vaikea?

Ps. Annu ei edes ole mikään nimi!!!!

Vierailija
11/11 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisessa tilanteessa voisi antaa useamman nimen? Esimerkiksi mies tykkää nimestä Annu ja ap nimestä Kirsikka, niin lapsen nimi voisi olla Annu Kirsikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi