Olen törkeän suorasukainen kavereille somessa - ja erittäin suosittu
Sometus on pelkkää selkään taputtelua niin kuin tiedetään. Minä kuitenkin sanon kavereille aivan suoraan monta asiaa. Esimerkiksi "miten monta tuntia on ole tuota selfietä kuvannut?". Homokavereille sanoin että taas on oltu huoramassa Berliinissä. Mammoille että ostit sitten kakaralle 150 euron paidan vain tuota kuvaa varten. Jne jne. Suorasukaisuudella olen saanut enemmän tykkäyksiä kuin koskaan!
Ihmiset ovat kyllästyneet some-ihqutteluun ja myötäkarvaisuuteen.
Kommentit (6)
Siitä että lopetettuani ihquttelun olen saanut kommenteille i enemmän tykkäyksiä kuin koskaan!
Mihin todella tarvitaan näitä loputtomia, aivottomia, automaattisia "ihanaa" ja sydän-emoji-kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Sometus on pelkkää selkään taputtelua niin kuin tiedetään. Minä kuitenkin sanon kavereille aivan suoraan monta asiaa. Esimerkiksi "miten monta tuntia on ole tuota selfietä kuvannut?". Homokavereille sanoin että taas on oltu huoramassa Berliinissä. Mammoille että ostit sitten kakaralle 150 euron paidan vain tuota kuvaa varten. Jne jne. Suorasukaisuudella olen saanut enemmän tykkäyksiä kuin koskaan!
Ihmiset ovat kyllästyneet some-ihqutteluun ja myötäkarvaisuuteen.
Luulet vain, minullakin on tullaisia "kavereita", eipä näy heidän päivityksensä minulle.
Mikä sua vaivaa? Mistä päättelet, että olet suosittu somessa?