Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole yhtään syytä jäädä lomalla Suomeen

Vierailija
17.06.2017 |

MainosKampanja yrittää väittää että lomalla pitäisi jäädä Suomeen. Hyvähän se on lapsille tai ihmisille jotka eivät koskaan ole nähneet mitään nähtävyyksiä. Mutta muutamassa 10:ssä vuodessa kaikki on nähty ja mikään niistä ei ole toisen kerran arvoinen, itse asiassa ei edes ensimmäisen.

Kyllä asuminen täällä syrjäisessä räntä-junttilassa riittää, että vielä lomatkin pitäisi viettää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko heidän pitänyt siis mielestäsi mainostaa jotain muuta kuin omaa tuotettaan vai onko sinulla vaikeuksia toimia vastoin mainoksen määräyksiä vai mikä tässä on ongelma? 

Vierailija
2/5 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomen kesät voi suomessa viettää, talvet sitten etelän lämmössä! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tulla mulle yhtään päätä aukomaan!

Vierailija
4/5 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MainosKampanja yrittää väittää että lomalla pitäisi jäädä Suomeen. Hyvähän se on lapsille tai ihmisille jotka eivät koskaan ole nähneet mitään nähtävyyksiä. Mutta muutamassa 10:ssä vuodessa kaikki on nähty ja mikään niistä ei ole toisen kerran arvoinen, itse asiassa ei edes ensimmäisen.

Kyllä asuminen täällä syrjäisessä räntä-junttilassa riittää, että vielä lomatkin pitäisi viettää!

Mainoskampanja kirjoitetaan mainoskampanja, ilman isoa kirjainta keskellä.

Muuten kyllä olen samaa mieltä kanssasi ja vietän ainakin osan lomastani ulkomailla.

Vierailija
5/5 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä on kaunis. Matkailla täällä ei ole varaa, kun hotellitkin ovat tolkuttoman kalliita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi