Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta maustekaapissa voisi säilyttää kuin mausteita?

Kaapit järjestykseen
17.06.2017 |

Kyseessä on siis ihan tavallinen, liesituulettimen yläpuolelle asennettu maustekaappi, jossa on ovi. Mielestäni se on hankala, koska se on niin korkealla, etten yllä ilman jakkaraa ottamaan mausteita kuin kahdelta alimmalta hyllyltä ja toisaalta se on niin kapea, ettei hyllyille oikein mitään muuta mahdu kuin maustepurkkeja. Nyt mulla on ne kaksi ylintä hyllyä tyhjillään ja mietinkin, että mitä siellä voisi säilyttää? Pieni keittiö kuitenkin, niin tuntuu tyhmältä pitää hyllyjä tyhjillään. Mitä teillä on maustekaapissa ylähyllyillä, vai kiipeilettekö jakkaralle kesken kokkailujen?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No säilytän siellä käsirautoja, rahaa ja tamponeja.

Vierailija
2/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih nuo ekan vastaajan ehdotukset :D Minulla on pinottavia munakuppeja ja silikonisia muffinsivuokia, cocktailtikkupurkki ja jotain muuta pientä roinaa ja pitää tosiaan ottaa keittiöjakkara, että yletän ylimmille hyllyille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieden yläpuolella ei kyllä kannata säilyttää mausteita, siinä on aika lämmin ja mausteet pilaantuu.

Minä säilytän lieden yläpuolella kattilankansia, patalappuja, pannunalusia, paistomittaria, foliota ja tuhkakuppeja.

Vierailija
4/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomeja

Vierailija
5/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepurkkeja, minikokkikirjoja, pari koristemukia ylimmällä hyllyllä. Teepurkkeja on siis 6 kappaletta, tilaa menee....

Mausteet on erillisessä maustehyllyssä, jonne ylettyy paremmin...

Vierailija
6/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimeita

Vierailija
7/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ovi pois ja laita sinne muumimukikokoelmasi ;)

Vierailija
8/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sielä saa säilyttää mitään muuta kuin mausteita. Ei se nimi turhaan ole maustekaappi!!

Vierailija
9/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri pitää kapeat fiinimmät lasit siellä, lapsoset ei yllä sinne :)

Vierailija
10/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoita. Piilopulloa.

Vierailija
11/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieden yläpuolella ei kyllä kannata säilyttää mausteita, siinä on aika lämmin ja mausteet pilaantuu.

Minä säilytän lieden yläpuolella kattilankansia, patalappuja, pannunalusia, paistomittaria, foliota ja tuhkakuppeja.

Maustekaapissa, jonka syvyys jotain muutama senttiä? Aika pieniä kattiloita sulla.

Vierailija
12/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasko täällä neitimäiset teinixpojat meuhkaa

Vierailija
13/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siellä tomaattimurskatölkkejä eli esim.säilykkeitä siellä voisi pitää. Joskus myös avaamattomat hillopurkit ja hunajapurkit ovat siellä.

Vierailija
14/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on isoisän tuhkauurna siellä. siihen mahtuu hyvin myös kynttilöitä. On melkein kuin pienoisalttari, ja joskus pidetään sitä ovea auki kun ruokaillaan, on niin harras tunnelma siinä sitten.

Vierailija
15/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkia

Sinkkumies

Vierailija
16/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme maustekaappia ja pitäisi rakentaa lisää maustehyllyjä. Mausteita kun on mailmassa n. 10 000, niin eivät heti mahdu pikkuiseen hyllyyn.

Sinkkumies

Vierailija
17/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuikkukynttilöitä, tulitikkuja, sytkäreitä ja toisella hyllyllä korkkeja viinipulloista. Mausteet eri kaapissa.

Vierailija
18/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdella ylimmällä hyllyllä kahvikuppeja ja tasseja. Ei ihan optimaalisin paikka kyllä, koska sen verran rasvaa keräävät siinä lieden yläpuolella kuitenkin ajan kanssa, ettei niitä suoraan kahvipöytään voi kattaa. Toisaalta niitä pieniä kahvikuppeja tarvitaan meillä niin harvoin, vain vähän hienommissa juhlissa. Minä tiedän jo edellisenä päivänä että tulen niitä seuraavana tarvitsemaan, joten nostan ne sitten jo edellisenä päivänä pesuun sieltä jotta saan ne puhtaina kahvipöytään.

Vierailija
19/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivahiivaa, hammas-/coctailtikkuja, elintarvikevärit, esanssit, leivinjauhe, sooda, vaniljasokeri ja harvemmin käytettäviä mausteita. Tulitikkuaski myös löytyy, lähinnä kakun kypsyyden testaamiseen.

Jos ylimmän hyllyn saisi irti, laittaisin keittiön pesuaineetkin varmaan maustekaappiin. Nyt vievät tilaa roskakaapissa ja ovat lasten ulottuvilla.

Vierailija
20/56 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maustekaapissa, jonka syvyys jotain muutama senttiä? Aika pieniä kattiloita sulla.

D

XD Taidan olla pikkuhuppelissa, kun tää naurattaa mua ihan hillittömästi. Tosiaan aika pieniä kattiloita joillain on :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi