Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lavatansseissa käyvät parit!

Vierailija
17.06.2017 |

Tanssitteko koko illan yhdessä vai erikseen?
Vedin eilen koko palollisen herneitä nekkuuni kun miesystäväni meni tyrkkyriviin kun minä kävin vessassa. Minä olen vähemmän tanssinut eikä vierasta naamaa hae kukaan. Hän käy myös yksinään tansseissa joten silloin harvoin kun mennään yhdessä, voisi keskittyä minuun.
nim. laitanko tyrkkyriville pysyvästi

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo aina tommonen!

Vierailija
2/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä oo aina tommonen!

Oon mä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin kokenut lavatansseissa kävijä. Jos olisit,   tietäisit, että ei siellä tuttuus vaikuta. Hyviä tanssijoita kyllä haetaan, vaikka olisi kuinka tuntematon.

Vierailija
4/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että.

Vierailija
5/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin kokenut lavatansseissa kävijä. Jos olisit,   tietäisit, että ei siellä tuttuus vaikuta. Hyviä tanssijoita kyllä haetaan, vaikka olisi kuinka tuntematon.

Olen senverran käynyt että tiedän että uutta naamaa ei hae kuin kylähullut. Enkä ole yksin tämän havainnon kanssa.

Mistäs kukaan tietää kenenkään tanssitaitoa ellei ole nähnyt sen tanssivan =)

Vierailija
6/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä täyttä puppua. Jos uutena menee, pitää olla eväs mukana.

lavakonkari

Vierailija
7/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se olis erikseenkin tanssia niin siinä oppis viejät ja vietävät. Rohkeutta se vaatii meiltä aloittelijoilta lava konkarien joukossa. Iloisia kesä tansseja lavoille!

Vierailija
8/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kävin paljonkin lavoilla, nykyään harvemmin. Aina on riittänyt hakijoita vieraassakin paikassa.

Vierailija
9/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan tajunnu, mikä idea on ventovieraan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa tanssimisessa, jopa niin, että sitä varten lähdetään ja kokoonnutaan ihan asiasta jonnekin odottamaan, että joku hakisi. Sitten vain tanssitaan, ei puhuta tai mitään. Miksi?

Vierailija
10/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tajunnu, mikä idea on ventovieraan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa tanssimisessa, jopa niin, että sitä varten lähdetään ja kokoonnutaan ihan asiasta jonnekin odottamaan, että joku hakisi. Sitten vain tanssitaan, ei puhuta tai mitään. Miksi?

Kyllä mä puhun, riippuen toki tanssista. Ainakin jotain. Tosin jotkut miehet tuntuu vähän säikähtävän, tekis mieli sanoa että en flirttaile tai yritä iskeä =)

Mutta monelle tanssi on vakava asia, lavaetiketti jne.

Tyrkkyrivissä on todella vastenmielistä seisoa, siellä kyllä tulee välillä kyynärpäätä.

Vierailija
11/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi ja lavatanssit ovat kesäyön taikaa jotka sen oikein ymmärtää

Vierailija
12/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkää meininkiä etiketteineen. Miksei haeta tanssimaan ihan kaikkia, sen enempää miettimättä, toki ulkönäkökin vaikuttaa siihen, jonka perusteella haetaan mutta kaikkihan sinne tanssimaan ovat menneet niin luulisi että ei valikoida silloin jos tanssia haluaa.

Vierailija
13/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se miehillekin kovaa seisoa rivissä ja odottaa illan prisessaa hakeeko vai ei.

Vierailija
14/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin, että naisten haku olisi voimassa koko illan.

M50

Vierailija
15/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen senverran käynyt että tiedän että uutta naamaa ei hae kuin kylähullut. Enkä ole yksin tämän havainnon kanssa.

Mistäs kukaan tietää kenenkään tanssitaitoa ellei ole nähnyt sen tanssivan =)

Etkö sinä tanssinut jo sen oman kumppanisi kanssa? Et taida olla kovin taitava tanssija ...

Vierailija
16/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi vaan naistenhaku?

Vierailija
17/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä kävin paljonkin lavoilla, nykyään harvemmin. Aina on riittänyt hakijoita vieraassakin paikassa.

Kyllähän nuoria naisia haetaan, jos vaan ulkonäkö kohillaan. Vanhempana sitten vähän hankalampaa päästä parketille.

Vierailija
18/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästikään et ymmärrä lavakulttuurista tuon taivaallista. Vielä 60-luvulla se oli ainakin maaseudulla kaikkein tärkein kumppaninhakumuoto. Ja kyllä siellä lavoilla tänä päivänäkin parisuhteet saavat alkunsa. Tosin tämän vuosituhannen puolella touhu on mennyt valitettavasti enemmän vaintanssimiseksi ja enempi tanssin harrastamisen suuntaan, mikä on sääli.

Kuitenkin olen sitä mieltä, että etenkin miehelle on erittäin hyvä keino löytää kumppani lavoilta vieläkin. Nuorilla tanssitaitoisilla ja miehekkäillä miehillä on olisi valtava kysyntä lavoilla ja menestys valtaisa. Mutta siinä piilee riskinsä ja siinä voi jäädä alfaksi loputtomaan kierteeseen. Näin kävi valitettavasti itselleni aikoinaan. Vaikka parisuhteitakin välillä oli, niin aina vaan veri veti lavoille uusia naisia metsästämään ja se metsästys ei totisesti särmälle tanssitaitoiselle miehelle ollut vaikeata hommaa, sen kun valitsi minkä halusi.

Vierailija
19/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt lavalle lantioita keinuttelemaan ja misuja jallittamaan

Vierailija
20/22 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssimattomat pubijörrikät eivät tiedä miltä kädessä tuntuu naisen lantion liikkeet valssin kiemuroissa.