Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas että 10v nuorempi mies ei voi olla kiinnostunut tämmösestä rupsahtaneesta

Vierailija
17.06.2017 |

Niin saan lopetettua tän haihattelun. Sekoan kohta!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se olla kiinnostunut! Sano mullekin että on tavannut nyt yhden tosi mielenkiintoisen kurpan. Anna mennä vaan!

Vierailija
2/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kovin vanhalta ainakaan kuulosta sekoamisinesi. Ja sehän se ratkaisee millainen on sisältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit miestä 10v nuorempi niin sitten voisi olla kiinnostunut mutta ei ikäero noin päin toimi.

Naisessa nuoruus on tosi tärkeää.

Vierailija
4/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, vaikka nuorempikin :)

Vierailija
5/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kavereiden kanssa lyönyt vetoa kuka panee ruminta ja vanhinta kurppaa.

Vierailija
6/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurppa kiittää :D

Voisihan sitä semmoisen kesäkollin ottaa rupsahtaneenakin, mut kurjaa jos saan siipeeni ja sitten pitäisi kuitenkin vielä nähdä.

Vierailija
7/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on just komee 30v mies ja hällä on itseensä 16v vanhempi tyttöystävä:) Erikoinen pari.

Vierailija
8/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurppa kiittää :D

Voisihan sitä semmoisen kesäkollin ottaa rupsahtaneenakin, mut kurjaa jos saan siipeeni ja sitten pitäisi kuitenkin vielä nähdä.

Kuuntele sisimpäsi ääntä. Jos on alun alkujaan epävarma tai jotenkin henkisesti turvaton olo koko jutusta, niin paras jättää se sikseen ellet osaa ottaa sitä kevyesti. 

Vierailija
9/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niin käydä, koettu on :)

Vierailija
10/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittää huomiota, että sanot olevasi rupsahtanut. Sekä se, että kyselet täällä. Jos olisit sellainen, että nuoremmat muutenkin olisivat kiinnostuneita, tietäisit sen. Jostain yksilöstä ei palsta voi tietää mitään.

Vierailija
11/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä haihatella. ;) Nuoriin miehiin ihastuminen on täysin ymmärrettävää.

t. toinen ihastunut "kurppa" n32

Vierailija
12/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä voi kiinnostua ainakin aina. Itse olen juuri katsellut erästä kuusikymppistä lähestyvää kurssiohjaajaa ja olen 36. Vähän tämän tyyppinen: http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Lesley+Manville+Another+Year+Portrai…

Säväyttää kyllä. :P

Vierailija
13/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hassu. Ei 10v haittaa ollenkaan, se ratkaisee että teillä on kivaa yhdessä.

Vierailija
14/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Lindtman, Ekku Peltomäki, Emmanuel Macron,...

Vierailija
15/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kavereiden kanssa lyönyt vetoa kuka panee ruminta ja vanhinta kurppaa.

Yleensä tuo tilanne on naisilla. 

Voin kuulla, kuinka rva Trumpia naurattaa.

Vierailija
16/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin saan lopetettua tän haihattelun. Sekoan kohta!

Juu, ei voi olla. Se mitä sun nyt tarvii tehdä, on se että menet sen asumasi kerrostalo-kolhoosin jätekatokseen, avaat Bio-jäte astian kannen ja loikkaat itse ineen. Ja muista vetää se lunkka perästäsi kiinni, ne mädäntyneet omenan ja appelsiinien kuoret haisee ihan helvetin pahalle !

Toisaalta, niin kyllä alat käryään sinäkin jahka alat kompostoitumaan :)

Vierailija
17/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään bordellin suosituin ilotyttö oli oranki. Miehet nai aina ja kaikkea, mitään rajoituksia ei oikeastaan ole; lapsista eläimiin. Jos jutussa on jotakin perverssiä, kul lin kantajan jatke seisoo vain kovempana.

Totta, orankiesimerkki on kuvaava. Ja se, että huo rien asiakkaista suurin osa on varattuja perheenisiä.

Vierailija
18/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta olen jo ollut 12 vuotta nuoremman miehen kanssa ja hyvin menee. En siis ikävä kyllä osaa auttaa tässä.

Vierailija
19/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla!

Oma mies on vain 5v nuorempi mutta aina kun olen liikenteessä mun piirittää huomattavasti nuoremmat miehet. Viimeksi nyt viikolla kun olin reissussa 12v nuorempi mies ei millään uskonut mun ikää ja että olen 4 lapsen äiti. Ja tämä väittely käytiin vielä selvinpäin:D Eikä kyse ollut edes mistään pokaustilanteesta vaan keskustelimme lapsista ja kerroin että mulle on tulossa jo toinen lapsenlapsi.

Mulle käy näin aina. Olen omasta mielestäni ihan ikäiseni (57) näköinen mutta hymyilevä, normaalipainoinen ja huoliteltu. Ilmeisesti tuo hämää kaikkia:D

Vierailija
20/20 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään bordellin suosituin ilotyttö oli oranki. Miehet nai aina ja kaikkea, mitään rajoituksia ei oikeastaan ole; lapsista eläimiin. Jos jutussa on jotakin perverssiä, kul lin kantajan jatke seisoo vain kovempana.

Totta, orankiesimerkki on kuvaava. Ja se, että huo rien asiakkaista suurin osa on varattuja perheenisiä.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä