Tunnen itseni niin yksinäiseksi
Onko muita yksinäisiä? Avioero tuli reilu vuosi sitten. Lapset yleensä minulla mutta nyt kesällä exän loman aikaan lapset siellä. Minä olen yksin kotona. Minullakin on kesäloma joten ei ole edes töissä käyntiä. En ole tottunut olemaan ilman lapsia ja töitä eli täysin vapaa velvotteista. Ystäviä on muutamia mutta heillä omat kiireensä.
Aamun aloitin itkemällä yksinäisyyttäni ja tyhjyyttä.
Kommentit (4)
En ole kovin hyvä noitten kukkien kanssa mutta eiköhän kukkien myyjä osaa tässä asiassa auttaa :)
Laita radio päälle ja puuhaile jotain tosi mukavaa ja /tai hyödyllistä. Nauti, kun kukaan ei ole keskeyttämässä ja saat aikaan. Yle Areenasta löytyy radion puolelta kuunnelmia, äänikirjoja, puheohjelmia, musiikkiohjelmia.
Lopeta se itsesäälissä rypeminen ja lähde vaikka torikahvilaan. Siellä et ole yksin.
laita kätesi ympärillesi ja halaus minulta sinulle on perillä!
lähde nyt ensimmäisenä ihan ulkoilemaan, ihmisten joukkoon. minä lähden aamutorille nyt ostamaan parvekkeelle kukkasia.. osaisitko muuten sanoa millaiset kukat viihtyy aurinkoisella helleparvekkeella? en tedä kovinkaan paljon kasveista ja kaunis hortensia jo nuupahti helteessä pahasti eilen, sain onneksi virvoitettua runsaalla kastelulla..