Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen halusi että autan häntä peseytymään ennen seksiä, meni halut, kumman vika?

Vierailija
17.06.2017 |

Tapailemallani naisella on jalka kipsissä ja hän sanoi, että suihkutuolin kanssa on hankalaa kun ei yletä kunnolla pesemään kaikkia paikkoja, että voisinko auttaa häntä mm. selän pesussa.

Minulta meni fiilikset kokonaan, haluan naisen enkä mitään avutonta vauvaa. Kun kieltäydyin, niin nainen veti melonin nenään ja kieltäytyi koko seksistä. Naiset, kumpi teki teistä tässä väärin?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tee niinkuin nainen haluaa/käskee, niin ei tule seksiä.

Vierailija
42/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko sulla muutoin normaalisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä seksiä tervejalkaiseltakin!

Vierailija
44/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että halut meni. Sinua ei ole tarkoitettu noin epäempaattisena ja mielikuvituksettomana ihmisenä lisääntymään. Et menettänyt varmaan mitään muuta kuin ehkä yhden elämäsi hauksimman/mielenkiintoisimman/herkimmän seksikokemuksen.

Vierailija
45/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmenliekki voi roihahtaa mitä yllättävimmillä tavoilla ap. Itse olin todella sairas, poikaystävän kanssa käveltiin kotiin. En päässyt kotiin saakka, kun piti oksentaa. Poikaystävä piteli hellästi vyötäröltä kiinni, kun yökin ja nosti pitkät hiukseni tieltä pois ettei sotkeennu. Arvaa oliko meillä aika hekumallista seksiä pari tuntia myöhemmin, kun voin jo vähän paremmin?

Vierailija
46/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUULIS ETTÄ KIPSIN KANSSA VOISI SEN VAIKKA NELJÄ VIIKKOA OLLA ILMAN TYPERÄÄ LIKAISTA LIMAISTA SEKSIELÄMÄÄ.....

OISIT SÄKIN ap vetänyt käteen.

Vierailija
47/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan usko aloitusta miehen tekemäksi. Mulla on pariin otteeseen ollut käsi kipsattuna sormenpäistä kainaloon, eikä ikinä ole käynyt niin hyvä flaksi kuin noihin aikoihin. 

Yksi mies sen sitten myönsikin, että oli kiihottavaa, kun olin "avuton" ja mulle olisi voinut halutessaan tehdä mitä vaan, kun en olisi voinut murtuman takia puolustautua normaalisti.

Tilanne olisi kokonaan toinen, jos nainen olisi "oikeasti" vammainen. Silloin varmasti voisikin joltain halut loppua, mutta silloinhan tuskin oltaisiinkaan siinä tilanteessa, että tuota tarvitsisi miettiä.

Ei jatkoon siis.

Vierailija
48/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei ollut tälläkin kertaa VAIMO?

Vierailija
49/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on itsekeskeinen paska!

Vierailija
50/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Sinussa vika tässä asiassa ainakin

Vierailija
51/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen ja sanonpa vaan, että oletpa sinä ääliö, kun et antanut apua. Jos tuollaisesta pyynnöstä kieltäytyy, niin eipä sillä suhteella ole mitään mahdollisuuksia. No trollihan tämä varmaan on, mutta jos tosijuttu, niin kyllä sinulta puuttuu alkeellisimmatkin käytöstavat.

Vierailija
52/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleinen hygienia on niin huono, että ennen seksiä pitää peseytyä, niin mitähän tauteja olisi ollut tarjolla.

Vierailija
53/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se nainen oli joku invalidi? Onko sellaisten paneminen laillistakaan?

Vierailija
54/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkari kirjoitti:

Minä olisin oikein mielelläni pessyt naisen vaikka ei olisi edes kipsiä,mutta en pääse ikinä niin lähelle alastonta naista,kosketuksesta puhumattakaan.

No mutta, miksi noin? :(