Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen halusi että autan häntä peseytymään ennen seksiä, meni halut, kumman vika?

Vierailija
17.06.2017 |

Tapailemallani naisella on jalka kipsissä ja hän sanoi, että suihkutuolin kanssa on hankalaa kun ei yletä kunnolla pesemään kaikkia paikkoja, että voisinko auttaa häntä mm. selän pesussa.

Minulta meni fiilikset kokonaan, haluan naisen enkä mitään avutonta vauvaa. Kun kieltäydyin, niin nainen veti melonin nenään ja kieltäytyi koko seksistä. Naiset, kumpi teki teistä tässä väärin?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydän miestä auttamaan minua jossain ennen seksiä ja hän kieltäytyy ja haukkuu sen myötä vauvaksi, ETENKIN kun kyseessä on sellainen asia joka on hankala tehdä yksin, niin kyllä se on silloin oven osoitus miehelle. Ei minua kiinnosta antaa sellaiselle joka selkeästi välittää vain siitä itse akti tapahtuu.

Vierailija
22/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

o/5 provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on provo tai sitten ap on täysi juntti.

M38

Vierailija
24/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten alistuminen o kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahahaaaa, mikä neiti Sä oot?

siis kirjoittaja on sukupuoleltaan uros. Miksi naiset käyttävät haukkuterminä neitiä?

Vihaatteko omaa sukupuoltanne niin paljon?

Käytättekö samassa tilanteessa poika sanaa jos aikuinen nainen on tehnyt jonkin mokan?

Moni nainen ei ole kovin pitkää viisas ja ei mieti sanojen merkityksiä. Neidillä alentaminen samalle alhaiselle tasolle tarkoittaa vain sitä että nainen pitää tosi miehiä itseään korkeammalla tasolla ja alentaa neidillä haukkuen miehen nuoren naisen tasolle eli omalle tasolleen.

Naisten pitäisi aloittaa tasa-arvo ruohonjuuren tasolta eli pureutumalla kieleen ja kielenkäyttöön. Sitä kautta nainen ei enää ole maailman n-sana.

Vierailija
25/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten alistuminen o kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahahaaaa, mikä neiti Sä oot?

siis kirjoittaja on sukupuoleltaan uros. Miksi naiset käyttävät haukkuterminä neitiä?

Vihaatteko omaa sukupuoltanne niin paljon?

Käytättekö samassa tilanteessa poika sanaa jos aikuinen nainen on tehnyt jonkin mokan?

Moni nainen ei ole kovin pitkää viisas ja ei mieti sanojen merkityksiä. Neidillä alentaminen samalle alhaiselle tasolle tarkoittaa vain sitä että nainen pitää tosi miehiä itseään korkeammalla tasolla ja alentaa neidillä haukkuen miehen nuoren naisen tasolle eli omalle tasolleen.

Naisten pitäisi aloittaa tasa-arvo ruohonjuuren tasolta eli pureutumalla kieleen ja kielenkäyttöön. Sitä kautta nainen ei enää ole maailman n-sana.

Siis mistä tiedät että neiti-sanaa käytti nainen? Av-mammoista iso osa on miehiä.

Vierailija
26/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap parka. Minusta on ihanaa kun mies pesee hellästi suihkussa ja tutkii vaahtoavan sienen kanssa hitaasti kaikki paikat. Minä teen saman miehelle, tietenkin... Sitten suihkun raikkaana , iho hieman kosteana jatkamme tutkimusmatkaa yhdessä.

Vierailija
27/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajalle pisteet rehellisyydestä omien tunteiden kohdalla. se on tärkeämpää kuin yksi seksikerta. myös tekee hyvää suhteellenne kyseenalaistaa seksi molemmilta, kun tuo suihkuepisodi ei mennytkään toivotulla tavalla. pystyn naisena jotenkin ymmärtämään sinua, kun kyseessä ei ole vaimo, jolloin toivottavasti jeesaisit häntä, vaan alkuvaiheen tyttis, niin meni halut kun joutui ensin auttmaan kuin lasta ja sitten olisi pitäny harrastaa sen päälle seksiä. ja olisittehan te voineet rakastella likaisenakin, ei siitä hommasta fyysisesti koskaan ainakaan puhtaammaksi kumpikan tule!

Vierailija
28/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä provo vastaanotosta päätellen. 1/5

Vierailija
29/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tilanne on joskus kohdallasi toisinpäin.

30/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on kompleksi sairastamisen ja avuttomuuden suhteen. Sitähän tuo vain on. Tyhmää tässä on vain jäädä harmittelemaan että halut menivät. Yksi kerta, voi kamalaa.

Jos minun kumppanini olisi samassa jamassa (kipsi tms), auttaisin pesussa. Kosketusta sekin on. Ja siitä on hyvä lähteä seksiin.

Jos juttu jää tuollaisesta kiinni, seura on väärää. Oli itse kumpi osapuoli vain.

Vierailija
31/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti ap on niitä ihmisiä jotka alkavat kiukutella jos perheenjäsen on esim. flunssassa ja tarvitsee apua. Olen tavannut muutamia, jotka tulkitsevat kaikki fyysiset sairaudet tahalliseksi kiusanteoksi itseään kohtaan. 

Vierailija
32/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka kipsissä. Aikamoinen uhrautuminen ehkä naiselta alunpitäen suostua seksiin tuollaisessa tilanteessa. 

Vierailija
33/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ikävää haukkua aloittajaa neidiksi, taitaa naisilla (=ällömiehille persettään jakelevilla) mennä pikkuisen tunteisiin miehen menetetyt halut? ;)

Ymmärsit jälleen väärin. 

Nainen ei halunnut jakaa aloituksen tehneelle naurettavalle ällömiehelle yhtään mitään. :D

Vierailija
34/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olikohan rehevä nainen kuin ( michelin ukko) joka halusi että sinä peset kaikki makkaran välit kun ei itse pystynyt ... saattoi olla tuuria sinulla.

Laiha/normaalikokoinen kyllä pystyy pesemään itsensä vaikka oli laastari (kipsi) varpaassa

Vierailija
35/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi olisi varmasti ollut oikein antoisaa naiselle: olisi maannut reva levällään kipsinsä kanssa, ap olisi nylkyttänyt minuutin pari ja sitten nainen olisi taas klenkannut pesuhommiin.

Hahah, tämä oli hauska kuviteltuna :D

Vierailija
36/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Ap on selvästi misogynisti. Ap on itse avuton kun ei saa munaansa pystyyn!

T. miestenvihaaja

Vierailija
37/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai enään ei stondandu

Vierailija
38/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauheaa siinä selän pesussa on. Eri asia jos olisi pyytänyt pesemään pi****sa.

Vierailija
39/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauheaa siinä selän pesussa on. Eri asia jos olisi pyytänyt pesemään pi****sa.

No hui. Se vasta kauheaa olisi ollutkin :0 !!!!! Hyi yök naisten pi**u!!

Vai aika hyvä esileikki ;) . 

Vierailija
40/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi halujen lopahtamisesta pitää alkaa riitelemään.