Nainen halusi että autan häntä peseytymään ennen seksiä, meni halut, kumman vika?
Tapailemallani naisella on jalka kipsissä ja hän sanoi, että suihkutuolin kanssa on hankalaa kun ei yletä kunnolla pesemään kaikkia paikkoja, että voisinko auttaa häntä mm. selän pesussa.
Minulta meni fiilikset kokonaan, haluan naisen enkä mitään avutonta vauvaa. Kun kieltäydyin, niin nainen veti melonin nenään ja kieltäytyi koko seksistä. Naiset, kumpi teki teistä tässä väärin?
Kommentit (54)
Syyllisen löytäminen on just oleellisinta tässä, ei itse ongelman ratkaiseminen. Kasva aikuiseksi ennen seuraavaa suhdetta.
No jos meni halut niin miten se voisi olla kenenkään syy??? Mistä nainen sen sattoi arvata, että sulle käy noin?
"kumpi teki väärin" no et saanut seksiä, mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainenkaan saanut
Hahahahahahaaaa, mikä neiti Sä oot?
Sinä toimit väärin. Ajattelematon idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainenkaan saanut
Niin kun hän siitä kieltäytyi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä toimit väärin. Ajattelematon idiootti.
Voi vittu mikä idiootti, miten voi olla väärää toimintaa, jos halut menee? Selitäpäs mulle se, idiootti! Vai naitko useinkin miehiä, joista halut menneet?
Että jalka kipsissä ja seksiä. Tuliko ärkä lätti housuihin kun ap keksit taas yhtä uhriutumisfantasiaa. Näistä jos mistä menee viimeistenkin seksihalujen rippeet kilttimiehiä kohtaan.
No jos sinulta meni halut ja kieltäydyit ja nainenkin kieltäytyi, missä on ongelma? Olisitko kuitenkin siis halunnut selksiä vaikka meni halut? En oikein tajua.
Voi että, on saarranut olla naisen seksifantasia!
Minä ihan kiihotuin: ensin mies avustaa avutonta naista, vakmistelee aktiin ja sitten panee avutonta...
Et ehkä osaa lukea signaaleja.
Naisella on jalka kipsissä etkä halua auttaa, vaikka asialliselta tuo pyyntö kuulosti. Minä en tapailisi sinua enää. Mitä voi odottaa tulevaisuudelta, jos noin pieni pyyntö on vastenmielinen ja nainen "avuton vauva"?
Minä olisin oikein mielelläni pessyt naisen vaikka ei olisi edes kipsiä,mutta en pääse ikinä niin lähelle alastonta naista,kosketuksesta puhumattakaan.
Tuhma nainen, kun satutti itsensä ja nyt on jalka kipsissä, mikä haittaa ap:n seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainenkaan saanut
Mieheltä meni fiilikset ja sitten nainen kieltäytyi. Mitä siis oikeasti tapahtui? Oisko ap kuitenkin ollut halukas ilman fiiliksiäkin?
Seksi olisi varmasti ollut oikein antoisaa naiselle: olisi maannut reva levällään kipsinsä kanssa, ap olisi nylkyttänyt minuutin pari ja sitten nainen olisi taas klenkannut pesuhommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainenkaan saanut
Mieheltä meni fiilikset ja sitten nainen kieltäytyi. Mitä siis oikeasti tapahtui? Oisko ap kuitenkin ollut halukas ilman fiiliksiäkin?
Ap on vaan niin tyhmä, ettei osannut ajatella tätä kirjoittaessaan tätä provoa. Sillä mitään naista ole koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hahahahahahaaaa, mikä neiti Sä oot?
siis kirjoittaja on sukupuoleltaan uros. Miksi naiset käyttävät haukkuterminä neitiä?
Vihaatteko omaa sukupuoltanne niin paljon?
Käytättekö samassa tilanteessa poika sanaa jos aikuinen nainen on tehnyt jonkin mokan?
Sähän tässä menetät. Luultavasti nainen ajatteli, että yhdessä peseytyminen voisi olla kiva esileikki, mutta sä aloitkin neiteilemään ja ymmärsit koko homman väärin. Oma vikasi.