Kamalin onnettomuus mistä olet kuullut?
Tää Grenfell tower eli lontoon palo on mun listalla varmaan kärjessä. En tajua miten voidaan rakentaa noin. Ei paljon palonestoaineet sohvassa auta.
Kommentit (234)
kun vauva.fi oli kaatunut eikä sinne päässyt moneen tuntiin :O !!1
Kerran joku nuori poika katosi. Häntä etsittiin usemman päivän. Lopulta hänet löydettiin kuolleena kaivosta, jossa oli vain vähän vettä eli ei ollut hukkunut sinne, vaan luultavasti nälkään kuollut sinne. Minusta se oli tosi puistattava juttu. Jotain huhuja oli, että ehkä joku oli jopa työntänyt hänet sinne tahallaan, mutta asia ei varmistunut. Onnettomuutena sitä virallisesti pidetään.
Se kun se mies oli tukkinut itsensä sinne kallionkoloon tai vastaavaan. Mua ahdistaa ihan helvetisti jo pelkästään se etten saa vihkisormusta pois ns. ottamalla. Hyi v**** jos olisi jumissa jossain luolassa.
Viime vuosilta tulee mieleen se aasialaisten opiskelijoiden uponnut laiva. Youtubessa on videoita kun kuvasivat hyteistään jotka jo pahasti vinossa, tunnollisina nuorina tottelivat kun käskettiin pysymään hyteissään ja sinne sitten hukkuivat lähes kaikki...
Jonkun tytön pitkät hiukset sotkeentuivat huvipuistolaitteen koneistoon joka aiheutti päänahan irtoamisen 😬
No onhan noita kamalia ympäri maailman. Mutta omassa lähipiirissä kamalin oli se kun vauvan ristiäisissä vauvan isoisä heitti vauvaa ilmaan iloisesti ja vauvan pää osui kattokruunuun ja kuoli. Ei edes mitenkään korkealle, hellästi vähän ilmaan mutta ei huomannut että juuri yläpuolella oli matalalla sellainen kynttelikkö.
Maanviljelijä kietoutui traktorin nivelakselin ympärille.
Ylivoimaisesti pahin tietämäni on vuoden 1556 Shaanxin maanjäristys, joka tappoi välittömästi 830 000 henkeä. Loukkaantuneet ja muut tuhot päälle.
Eräs mies tippui lietesäiliöön ja kuoli. Karmea loppu.
Vierailija kirjoitti:
No onhan noita kamalia ympäri maailman. Mutta omassa lähipiirissä kamalin oli se kun vauvan ristiäisissä vauvan isoisä heitti vauvaa ilmaan iloisesti ja vauvan pää osui kattokruunuun ja kuoli. Ei edes mitenkään korkealle, hellästi vähän ilmaan mutta ei huomannut että juuri yläpuolella oli matalalla sellainen kynttelikkö.
Tulit sitten urbaanilegendan tänne kertomaan.
Onhan niitä vaikka mitä, mutta ehkä omalla kohdalla oli se, kun eräs nuorten aikuisten porukka (tiesin/tunsin heidät) oli juhlimassa ja ilta päättyi siihen, että yksi "leikillään" oli raiteilla, toinen huomasi junan lähestyvän, juoksi ja tönäisi kaverin pois, kompastui ja menehtyi itse junan alle :( Isänpäivää edeltävänä yönä..
Minulle koskettavin oli Estonian uppoaminen.
Jostain syystä huvipuistoissa sattuneet onnettomuudet kiehtovat minua.
Tässä ehkä karmein tarina: 1981 New York - Nuori tyttö murskautui tippuessaan rataa kulkevan auton kyydistä pyörivään lieriöön, joka työnsi tytön ruumiin 13 x 18 cm suuruisen aukon läpi.
Se kun kilttimies kirjoitti palstalle provon enkä muistanut vastata siihen tosissani.
Suomessa tapahtuneet kouluampumiset.
Mieleen on jäänyt, kun iäkäs äiti ja kehitysvammainen poikansa kuolivat saunassa. Äiti oli kompastunut ja kaatunut kiukaaseen, poika ei tajunnut/osannut/uskaltanut auttaa häntä pois. Äiti kuoli ja sitä seurasi tulipalo, jossa kuoli poikakin. Sitä kauhun määrää niinä viimeisinä hetkinä :/
Tämä nyt ei ehkä ole pahin koskaan kuulemani onnettomuus, mutta pahin mikä tällä hetkellä tulee mieleen.
Taannoin jenkeissä pikkupoika laski vesiliukumäkeä ja kesken laskun tapahtui jotain, ja uutisten rivien välistä pystyi ymmärtämään, että pojalta oli irronnut laskussa pää yms kamalaa.