Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen paska!

Vierailija
16.06.2017 |

Hain parin kaverin kanssa opiskelemaan vuosi sitten (itselläni oli jo kolmas yritys). Nuo kaverit saivat opiskelupaikat, mutta itse mokasin pääsykokeet. Olen vuoden ajan seuraillut heidän fb-päivityksiään kateellisena. Juuri niitä asioita olisin halunnut opiskella! Nyt näin erään heistä päivittäneen uudesta työpaikastaan, joka olisi ollut unelmatyöpaikkani! Olen toki onnellinen heidän puolestaan, mutta olen myös niin kateellinen heille, että pahaa tekee! Samalla muistan millainen luuseri olen...
En aio enää hakea kyseiseen kouluun, koska kolme epäonnistunutta kertaa riitti. Hävettää oma kateus, vaikka he todellakin ansaitsivat opiskelupaikkansa. Taidan poistaa heidät fb-ystävistäni kaikessa hiljaisuudessa, koska en kestä lukea heidän menestyksestään... Apus! Miten pääsen eroon tästä kateuden tunteesta?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä ja tuhkatkin munista.

Vierailija
2/5 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEHEHEHEE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tunnistat kateuden, ja vielä aiheesta. Mutta mieti, ei toisten menestys ole sinulta pois.

Kateus on todella myrkyllinen asia, joka syö sinua sisältäpäin. Koita päästä siitä eroon, itsesi takia.

Hae moneen paikkaan, laadi varasuunnitelma ja varasuunnitelman varasuunnitelma. Ole avoin elämän käänteille, löydät kyllä paikkasi.

Vierailija
4/5 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muiden ihmisten seuraaminen saa ihmisen kadehtimaan eikä tekemään jotain konkreettista oman onnensa eteen. Ihan varmasti on muitakin työpaikkoja joissa on hyvä työilmapiiri ja hyvä palkka.

Vierailija
5/5 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että tunnistat kateuden, ja vielä aiheesta. Mutta mieti, ei toisten menestys ole sinulta pois.

Kateus on todella myrkyllinen asia, joka syö sinua sisältäpäin. Koita päästä siitä eroon, itsesi takia.

Hae moneen paikkaan, laadi varasuunnitelma ja varasuunnitelman varasuunnitelma. Ole avoin elämän käänteille, löydät kyllä paikkasi.

Tämä on niin totta! Kateus on nakertava tunne. Tuo kohde oli se mihin eniten halusin. Kuvittelin jo miten työurani etenee... Tuntuu niin pahalta huomata, että joku toinen elää unelmaani ja itselleni jäi musta pekka käteen. En ole mikään teini, joten vaihtoehdot alkavat muutenkin käydä vähiin.

ap