Tykkäisitkö saada postikortin, jossa lukee "Ooh, ihanaa nostalgiaa"?
Jos kortissa lukisi vain näin: "Ooh, ihanaa nostalgiaa" ja alla lähettäjän nimi?
Kommentit (12)
Vain jos se olisi joku yhteinen vitsi kaverin kanssa.
En. Kuulostaa idioottimaiselta some-tyypiltä. Jos ei tosissaan muuta kirjoitettavaa keksi postikorttiin, niin kannattaa jättää lähettämättä. Nykyihminen on vastenmielinen otus.
Minustakin riippuu lähettäjästä. Jos olisi kyse jostain tosi hauskasta inside-läpästä ja kortin kuva saisi minut repeämään nauruun ja toisi esiin todella vahvoja tunteita, olisi ihan kivaa.
Aivotonta. Typerää. Tylsää. Nykyajalle hyvin tyypillistä.
En tykkäisi. Toki perinteistäkin postia olisi vielä joskus kiva saada, mutta jos ei lähettäjä siihen mitään parempaa kirjoitettavaa keksi, niin olkoon lähettämättä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole koskaan ollut nuori? Eikö sinulla ole mitään nostalgisia muistoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä että minulle lähetettävään postikorttiin pitäisi kirjoittaa kuinka nostalgista postikorttien lähettäminen on.
Pitäisi lukea että "ooh, ihanaa vaginaa" niin sitten rupeaisi jo kiinnostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä että minulle lähetettävään postikorttiin pitäisi kirjoittaa kuinka nostalgista postikorttien lähettäminen on.
Eihän se nostalgia ole se kortin lähettäminen, vaan se kortin kuva ja siihen aiheeseen liittyvät muistot.
Mä tykkään lähettää Postin mobiilipostikorttina omia kännykuviani. Niiden kartonkilaatu on parantunu. 2,30 kakspuoleinen kortti ja ja siihen vielä joku valmis kehyskuvio. Helppoa!
Ei ole mainos. Niitä harvoja toimivia postin tuotteita.
Riippuu kortista ja sen lähettäjästä.