Ei jumalauta, että menee hermo. Mies ei tee muuta kuin istuu perse hiessä ja munat huurussa pelaamassa
Mies jäi työttömäksi puoli vuotta sitten ja sen jälkeen ei olekaan tehnyt mitään muuta kuin hakannut tietokonetta tai pleikkaria. Ei sillä, että mulla olisi pelaamista itsessään mitään vastaan, koska harrastan sitä itsekin, mutta joku järki sentään päässä!
Mies istuu 16 tuntia putkeen koneen ääressä ja ei voi mitään tehdä mitä pyydän. Tänään aamulla pyysin tyhjentämään astianpesukoneen ja mikäs odotti, kun tulin töistä, täysi astianpesukone ja likaisia astioita kasattu tiskipöydälle ja päälle selitti, että ei muka "ehtinyt" tyhjentää sitä. Miehellä ei ole mitään muuta kuin aikaa, ei vaan malta riistää silmiä irti ruudusta edes 5 minuutin ajaksi.
Tekis mieli ottaa huomenna meidän kaikista viihde-elektroniikkalaitteista virtajohdot mukaan, että jos sitä vaikka äijä kerkeis tehdä jotain.
Kiitos, kun sain purkautua. Aamen.
Kommentit (43)
Missä välissä mies hakee töitä ja käy haastatteluissa?
Itse erosin tuollaisesta muutama vuosi sitten. Nyt mulla on mies kuka ei pelaa ollenkaan ja hyvä niin. Pelaajaa ei voi muuttaa, se on oire jostain pahemmasta kuten masennuksesta, kun paetaan todellisuutta pelimaailmaan.
Eivät. Akateemiset tekevät lyhyitä kävelylenkkejä kävelykepin ja hatun kanssa, mietiskelevät kulmakarvat rytyssä vapaa-aikanaan suurenmoisen älykkäille ja ylivertaisilla aivoillaan universumin mysteereitä, pelaavat shakkia, kuuntelevat jazzia ja klassista.