Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt, mitä haluaisit heteroiden ja cis-sukupuolisten tietävän?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että meitä normaaleja asia jollain tavalla kiinnostaisi?
Normaaleja tällaiset asiat nimenomaan kiinnostaa, homofobia ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Suomi, tämä ihana junttila missä vielä vuonna 2017 joku laukoo tällaisia idioottimaisuuksia. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo, se tarkoittaa sitä etten pidä peniksestä eli en halua meistä kolmanneksi "piristämään seksielämää" sen enempää kuin heteromies haluaa toisen miehen lykkimään itseään hanuriin ihan vain noin niinkuin piristykseksi.
Siis miestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep tai pedofobia. Erityisen surullista on nähdä muihin seksuaalivähemmistöihin kuuluvia pedofobeja. Erityisesti heidän pitäisi tietää hieman paremmin
Mikä hitto tämä palstalla pyörivä pedofilitrolli on? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin se ei ole normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi, tämä ihana junttila missä vielä vuonna 2017 joku laukoo tällaisia idioottimaisuuksia. :)
Mitä junttia siinä on jos joku asia ei kiinnosta tai ei koske sinun elämääsi millään tavalla?
Määritteletkö sinä sen, mistä ihmisten pitää olla kiinnostuneita?
En ole kiinnostunut sinusta enkä iske ketään tuttujani vaikka pidänkin samasta sukupuolesta, älä imartele itseäsi liikaa. Et sinäkään rakastu jokaiseen vastaantulevaan mieleen.
Että minun elämäni koostuu muustakin kuin sänkypuuhista. Ihan kuin heteroillakin. Käyn töissä, käyn harrastuksissa, käyn illanvietoissa kavereiden kanssa, matkustelen, luen kirjoja, kasvatan kukkia, hoidan koiraani, käyn sisarusteni luona kylässä ja leikin lasten kanssa. En ymmärrä miksi homofoobikot ovat niin kiinnostuneita siitä kenen kanssa ja miten harrastan seksiä? Onkohan heillä itsellään ongelmia makuukammarin puolella?
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä palstalla mahdollista keskustella tästä asiasta ilman, että sekopäät tulevat trollottelemaan noita homofobia ja pedofilia juttujaan?
Ei, mammat on ihan järjettömän ksenofobisia ja vihamielisiä kaikkia vähemmistöjä kohtaan.
Älkää oletteko, että ihastuisin teihin kaikkiin ihan vain siksi että olen lesbo. En myöskään halua seksiä koko ajan kaikkien naisten kanssa, joita vastaan tulee. On loukkaavaa, kun tulee kaapista ja ensimmäinen kommentti on "ok mut älä sit mua ala yrittää".
Vierailija kirjoitti:
Että minun elämäni koostuu muustakin kuin sänkypuuhista. Ihan kuin heteroillakin. Käyn töissä, käyn harrastuksissa, käyn illanvietoissa kavereiden kanssa, matkustelen, luen kirjoja, kasvatan kukkia, hoidan koiraani, käyn sisarusteni luona kylässä ja leikin lasten kanssa. En ymmärrä miksi homofoobikot ovat niin kiinnostuneita siitä kenen kanssa ja miten harrastan seksiä? Onkohan heillä itsellään ongelmia makuukammarin puolella?
Tämä minuakin ihmetyttää, ero seksuaalisten suuntautumisten välillä kun on jokatapauksessa se, että minkälaisia sukupuolielimiä imeskelet mieluiten. Miksi ihmeessä tämä kiinnostaa muita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Älkää oletteko, että ihastuisin teihin kaikkiin ihan vain siksi että olen lesbo. En myöskään halua seksiä koko ajan kaikkien naisten kanssa, joita vastaan tulee. On loukkaavaa, kun tulee kaapista ja ensimmäinen kommentti on "ok mut älä sit mua ala yrittää".
Tämä. Joskus tekisi mieli vastata takaisin, että älä nyt tyttökulta luule liikoja itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tavallaan ymmärrän, miksi muut on kiinnostuneita näistä sänkypuolen jutuista - koska muutoinhan homot ym on ihan tavallisia ihmisiä. Ei ketään jaksa kiinnostaa peruspertin sauvakävelyharrastus. Ainoa kiinnostusta herättävä asia homoissa on seksuaalinen suuntautuneisuus. Eli kun tuot itsesi esiin homona, automaattisesti ihmisissä herää kiinnostus sitä seksuaalista puolta kohtaan. Vähän sama kuin esim vegaanien kohdalla ihmiset heti kiinnostuvat henkilön ruokavaliosta, vaikka vegaani tekee paljon muutakin kuin puree parsaa.
AP:n kysymykseen kommenttina, että minä enkä halua tai tarvitse mitään tietoa kenenkään petipuuhista. Mielestäni kyse on niin henkilökohtaisesta asiasta, että jokaisen soisi pitävän nämä omana tietonaan. Koskee heteroita ja homoja ihan yhtä lailla.
Pidät tuota c-slurria loukkaavana. En ole antanut kenellekään lupaa sen käyttöön kuvaamaan minua. Ainakin pitäisi laittaa otsikkoon varoitus, jos aikoo käyttää sitä.
t: oikeuksistaan tietoinen heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Joskus tekisi mieli vastata takaisin, että älä nyt tyttökulta luule liikoja itsestäsi.
Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä. Perus lesbo.
En ole kiinnostunut kolmen kimpasta ja se on ihan äärettömän epäkohteliasta tulla edes kyselemään sitä, kun olen puolisoni kanssa ulkona viettämässä iltaa.