Hausjärvelle muutto
Moikka ! Muutamme perheen kanssa hausjärvelle tänä kesänä pääkaupunki seudulta. Lapsia on kaksi poika 17 vuotias/-00 ja tyttö 18/-99. Lapsukaiset siirtyvät vaskivuoren lukiosta oitin lukioon ja stressaavat sinne menoa, koska ajattelevat, että eivät sopeudu joukkoon. Tottuneet olemaan isossa lukiossa ja mitä olen ymmärtänyt niin oitin lukio on nähtävästi yli puolet pienempi? Emme tunne ketään sieltä päin , joten koko perheelle iso muutos. Poikamme vaihtaa riihimäen pallo seuraan ja tyttö lopettaa harrastuksen. Onko kellään kokemusta oitin lukiosta ja millainen kyseinen paikka on? Lapsemme on todella sosiaalisia, mutta pelkäävät ,että heitä aletaan syrjimään kun eivät ole samanlaisia kun he maalaiset?. Mitä kannattaa sanoa lapsillemme? Onko kyseisessä lukiossa koulukiusausta?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan hikiän rolle pojan tytön nimeä???
Seurustelee sen roleksin kanssa varman. Pitkään ja harttaasti.
Äidin oikeinkirjoitustaitojen perusteella voitte olla ihan huoleti.
Kyllä siellä on ihan tasokasta seuraa ja varakkaampiakin kuin te.
ToivottavastiHausjärven koulut on muuttuneet!Olen kauan sitten joutunut käymään kouluni just Oitissa ja koulukiusaaminen oli tosi yleistä!Terv,entinen koulukiusattu
Oon lukenu tätä keskustelua kohta 3 tuntia ja järettömältä kuulostaa tämä kaikki. Antakaa pikku lapsien olla. Heitä stressaa jo muutenkin Hikiälle muuttaminen ja te kaikki vaan pahennatte tilannetta. Pitäisi varmaan enemmän kannustaa täällä, että ei ole kiusaamista tai muuta vastavaa. En tiedä Hausjärvestä mitään ,että onko hyvä paikka saatika Oitin lukiosta, mutta mikään maikka ei ole hyvä? Ihmisiä on eriaisia ja pitää ottaa vastaan hyvin mielin. Tosi kiva varmaan nitten sitten olla lukiossa kun heistä tiedetään jo kaikki? Kun aiti menyyt puhumaan VAUVA.FI sivustolle. Kaikkeen täytyy olla raja.
Vierailija kirjoitti:
ToivottavastiHausjärven koulut on muuttuneet!Olen kauan sitten joutunut käymään kouluni just Oitissa ja koulukiusaaminen oli tosi yleistä!Terv,entinen koulukiusattu
Joo minuakin on kiusattu siellä noin kaksi vuotta sitten kirjoittanut sieltä ulos. Toivon, että on muuttunut, mutta epäilen. Jos on mahdollista laittaa lapset muualle lukioon niin suosittelen
Siis asuuko Hikiällä rikkaitakin ihmisiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko sillä rolle pojalla muija???
On Riksulainen
Se tyttö vois varastaa sen roleksin ja myydä. Sen jälkeen maan pakoon.
Paras kommentti heti lanta kasan jälkeen :D
Onkohan Bemillä 6 pack ?? Onks kukaan miettiny
Asun Riihimäellä ja haluaisin ostaa siltä roleksi pojalta kellon? Oisko sopiva keissi??
Tyttöni pääsi Oitin lukioon tänä keväänä yhteishaussa. Nyt vähän pelottaa jos oikeasti on koulukiusaamista.
Kyllähän sitä jonkun verran on. Riippuu toki itse nuoresta ja miten käyttäytyy siellä
Miten ois jos kaikki me muutettais hausjärvelle. Sen verran draamaa , melkeen kun salkkareita kattois.
e hausjärven lukiossa ole mitään kiusaamista :D siel on ihan viihtysää jos ei ala pelleilee mitää. olkaa vanhemmat ihan rauhassa vaan ;D
Vierailija kirjoitti:
e hausjärven lukiossa ole mitään kiusaamista :D siel on ihan viihtysää jos ei ala pelleilee mitää. olkaa vanhemmat ihan rauhassa vaan ;D
Onko kokemusta???
Onko tämä roleks poika siis oitin lukiossa? Vai onko kirjoittanut jo ulos ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä sen näät syksyllä ja toki sen roleksinki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä sen näät syksyllä ja toki sen roleksinki.
Ellei poika hävitä sitä lantakasaan XD
Ei mitää kiusaamist siel oo. Opettajat on välil niit kiusaajii mut muuten iha rentoo
Tietääkö kukaan hikiän rolle pojan tytön nimeä???