Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 44 v nainen ihan out parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
16.06.2017 |

Vai löytyykö enää yhtään kysyntää?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sanoisin että parisuhdematsku on todennäköisesti siellä 44-50v osastolla. Pieneen seikkailuun saat nuorempiakin jos pilke silmäkulmassa riittää.

Sitten ei ehkä vaihtoa kannata suunnitella kun nykyinen mies on 40v.

Vierailija
22/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit on ulkona parisuhdemarkkoinoilta, tai ainakin mahdollisuudet huomattavasti vähenee. 

Pidä kroppas kunnossa, niin ikä ei haittaa ollenkaan, kun samanikäisiä miehiä on vapaana myös paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit on ulkona parisuhdemarkkoinoilta, tai ainakin mahdollisuudet huomattavasti vähenee. 

Pidä kroppas kunnossa, niin ikä ei haittaa ollenkaan, kun samanikäisiä miehiä on vapaana myös paljon.

Ei välttämättä, mutta eivät kyllä ole kenenkään ensimmäinen vaihtoehto ainakaan Suomessa.

Lomamatka Gambiaan sieltä löytyy seuraa.

Vierailija
24/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha voi löytää toisen vanhan

Vierailija
25/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkullinen harmaa beibi on tosi jees :)

Vierailija
26/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä enää siinä iässä?

Vierailija
27/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin joku vanha tavara kirpputorin pöydällä, hyvällä tuurilla joku voi huolia ja maksaa vaikka euron jos oikein hööveliksi heittäytyy.

Suurin osa kävelee ohi ja ihmettelee vielä mielessään että miten joku kuvittelee tuollaisesta vielä jonkun euroa maksavan .

Mutta silti jokainen tsäänssi on mahdollisuus.

Vierailija
28/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissa

Vierailija
29/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on valmis deittailemaan 50-70v. miehiä? Yök. :/

Yhyy.. en halua koskaan päätyä nelikymppiseksi naiseksi. Ap:n ikäiset miehet on meidän 20-35v. naisten perässä. Onneksi oon vielä sen ikäinen, että voin löytää ikäiseni (tai hieman nuoremman) miehen. 40+ iässä tyydyn varmaan sinkkuuteen jos en saa sellaista miestä kuin haluan.

n27

Vierailija
30/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonot mahdollisuudet kun ei enää oo edes lemmenlaivaa tai napakymppiä... ja eipäs kun se vissiin tulee.. Joten äkkiä ilmottautumaan rouva a,b, tai c

Herra x tekee sitten sen valinnan :D

Vierailija
31/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on 42-vuotiaana ihan mieletön vienti, vaikka olen parisuhteessa. Jotenkin kai se vahva itsetunto näkyy ulospäin, ei tarvitse pakkelilla ja minimekolla tyrkyttää itseään, en näytä kloonilta vaan hyvältä ja nuorekkaalta aikuiselta naiselta.

Olet niin erinomainen että voisit antaa aplodit itsellesi, todellinen rotunainen ( puuma) :)

Mulla on ihan sama kokemus. Mä olen nyt 45 ja varmaan viimeisen viiden vuoden ajan olis ollut vaikka kuinka vientiä. Mä olen kanssa päätellyt sen johtuvan itseluottamuksesta.

Vierailija
32/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on valmis deittailemaan 50-70v. miehiä? Yök. :/

Yhyy.. en halua koskaan päätyä nelikymppiseksi naiseksi. Ap:n ikäiset miehet on meidän 20-35v. naisten perässä. Onneksi oon vielä sen ikäinen, että voin löytää ikäiseni (tai hieman nuoremman) miehen. 40+ iässä tyydyn varmaan sinkkuuteen jos en saa sellaista miestä kuin haluan.

n27

Niin , elämä on julmaa ja toisten pitää twerkkaa että saisivat fyrkkaa ja kumppanin :)

Vierailija
33/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyllä, kaikki minun ylipainoiset kaverini ovat pariutuneet. Itse urheilun paljon ja vahdin syömisiäni, eikä miehistä ole tietoakaan. Tai kyllä ne katsovat mutta eivät lähesty. 

Vierailija
34/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyllä, kaikki minun ylipainoiset kaverini ovat pariutuneet. Itse urheilun paljon ja vahdin syömisiäni, eikä miehistä ole tietoakaan. Tai kyllä ne katsovat mutta eivät lähesty. 

On kyllä vaikeaa uskoa, onko sinulla jokin poikkeama ruma nenä, tappiluomia lärvi täynnä tai kananpersetukka tai jotain vastaavaa vai näytätkö narkkarilta ? Vai onko sulla joku perusviddumainen ilme kokoajan ? Pakko melkein olla !

Vierailija
35/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloody hell