Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 44 v nainen ihan out parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
16.06.2017 |

Vai löytyykö enää yhtään kysyntää?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Seksiä saa melkein keneltä vaan jos on yhä hyvännäköinen, ja suhteenkin ainakin viiskymppisen tai vanhemman miehen kanssa. Hyvännäköiset muidenkin...

Vierailija
2/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

T. Mies48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on pieniä lapsia eikä ole hyvännäköinen? eikä haluaisi yli 40v miestä.

Vierailija
4/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on pieniä lapsia eikä ole hyvännäköinen? eikä haluaisi yli 40v miestä.

No voi vaatia 25v miljonääriä, ei siinä mitään. 

Vierailija
5/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Mun äiti yli50v sai paljon viestejä kun teki deitti profiilin yhdelle sivulle... Osa oli tietty seksivonkaajia mutta oli siellä ihan järkeväkin ja nyt seurustele yhden kanssa

Vierailija
6/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole out, hyvin kelpaa vielä.

Vierailija
7/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Mun äiti yli50v sai paljon viestejä kun teki deitti profiilin yhdelle sivulle... Osa oli tietty seksivonkaajia mutta oli siellä ihan järkeväkin ja nyt seurustele yhden kanssa

Sun äidilläsi taitaa olla aikuiset lapset.

Vierailija
8/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sulla on sitten taas vuorossa miehenvaihtoviikot...

Vierailija
9/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain 56-vuotiaana suhteen 51-vuotiaan miehen kanssa, ja ihan oikeasta elämästä. Sitä ennen olin nettideittisivustolla mutta siellä oli vain hulluja.

Vierailija
10/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan miesten mukaan jo 25-vuotiaat naiset ovat jo liian vanhoja.

Vierailija
11/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Mulla on pari hyvää ystävää sinkkuna.

Suht isot lapset heillä.

Molemmilla jos mitä sutinaa vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Se on tullut selväksi että kotiin neljän seinän sisälle ei kannata jäädä.

Vierailija
12/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä yli 40v naiset Tinderissä suhtautuvat nuorempaan - ainakin minuun - kovin, kovin parisuhdehenkisesti. En ole sitten yhtäkään päätynyt tapaamaan, kun puheet on jo ennen näkemistä hyvin omistavaisen oloisia. Toki ovat sen näköisiä, että varmasti saavat seuraa valkkaamallakin, mutta kun itse haluaisin ainakin aloittaa ihan hauskanpidolla ja viihtymisellä, niin sitä yhteistä säveltä ei sitten löydy. Enkä halua kieroilla lupaamalla ikuista rakkautta.

Aika paljon pitäisi tapahtua, että aloittaisin oikean parisuhteen itseäni tuntuvasti vanhemman naisen kanssa. Hiukan kokemattomammat voisi olla siihen otollisempia kohteita.

Vierailija
13/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 42-vuotiaana ihan mieletön vienti, vaikka olen parisuhteessa. Jotenkin kai se vahva itsetunto näkyy ulospäin, ei tarvitse pakkelilla ja minimekolla tyrkyttää itseään, en näytä kloonilta vaan hyvältä ja nuorekkaalta aikuiselta naiselta.

Vierailija
14/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin yksilöllistä ja tapauskohtaista, jotkut löytää uuden helposti ja nopeasti, mutta toisille se on vaikeampaa.

Yleensä kyllä nainen ( ihan perus Pirjo) löytää uuden miehen helpostikin jos ei ole kovin kranttu .

Miehelle ( ihan perus Pekka) tämä on vaikeampaa ja varsinkin jos hän ei ole palkkatyössä tai ehtinyt kerätä omaisuutta ja varallisuutta.

Monet yli nelikymppiset tykkää matkustella ja se kysyy rahaa.

Vierailija
15/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on 42-vuotiaana ihan mieletön vienti, vaikka olen parisuhteessa. Jotenkin kai se vahva itsetunto näkyy ulospäin, ei tarvitse pakkelilla ja minimekolla tyrkyttää itseään, en näytä kloonilta vaan hyvältä ja nuorekkaalta aikuiselta naiselta.

Olet niin erinomainen että voisit antaa aplodit itsellesi, todellinen rotunainen ( puuma) :)

Vierailija
16/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet parahimmillasi: lienet sinut itsesi ja seksuaalisutesi kanssa ;)

Vierailija
17/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin pitkälti kriteereistäsi miesten suhteen. Alle 35v komistukset katselee jo nuorempia naisia mutta kyllä ikäisiäsi ja vähän vanhempiakin kunnollisia miehiä on tarjolla yllin kyllin.

Vierailija
18/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta lasta tuskin pystyt uudelle miehelle tekemään ( todennäköisesti)

Niin hullulta kuin ehkä kuulostaa niin jotkut vielä sitäkin haluaa nelikymppisenä ja varsinkin miehet jos ovat itse lapsettomia.

Vierailija
19/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sanoisin että parisuhdematsku on todennäköisesti siellä 44-50v osastolla. Pieneen seikkailuun saat nuorempiakin jos pilke silmäkulmassa riittää.

Vierailija
20/35 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On out, jos uskoo olevansa. Ei muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi