Olen tutkinut suomalaisten sairaslomia 23 vuoden ajan ja väitän että yli 70% niistä johtuu töissä tylsistymisestä
Ei vaan jakseta tylsistymättä tehdä 8h päiviä ja siitä sitten seuraa että valitetaan Burn Out:ia, masennusta jne. Lääkkeenä suosittelen kuuntelemaan musiikkia työpäivän aikana ja kenties pääsemään eroon nettiaddiktiosta.
Kommentit (6)
minkän alan tutkinto sinulla on ja kenen toimesta olet tutkinut näitä asioita?
Kerrankin hauska ketju sairaslomista. Mäkin olen tutkinut tätä asiaa ja tullut siihen tulokseen että 70 prosenttia sairaslomista johtuu kusipäisistä työkavereista ja esimiehistä. Loput 30 prosenttia sitten kusipäisistä asiakkaista.
Meillä ei ole töissä radiota eikä todellakaan mitään nettiä. Meillä ollaan aika usein saikulla. Meillä on fyysinen työ, tuki-ja liikuntaelimet kovalla koetuksella, pölyä ja hometta niellään päivittäin, isoja ja pieniä tapaturmia sattuu välillä. Tässä tätä naputellessani olen parhaillaan saikulla, leikkausjonossa. Ennen leikkausta pitäisi vielä yrittää käydä vähän töissä jahka tämä saikku loppuu, saa nähdä pystyykö sitä. Ei meillä töissä tylsää ole, hyvä kun ehditään kaikki pakolliset hoitaa työajan puitteissa ja päivää venytellään useinkin. Burn outin tästä kyllä voi saadakin, ei kukaan jaksa tätä tahtia. Kiitti kikystä Sipilä!
Mitä sitten? Kaikki mikä on pois ahneelta porvarilta, on hyvästä.
Joko väitöskirja on painossa?