Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei! Kertokaa vähän millainen palsta tämä on! Olen täällä ensi kertaa.

Vierailija
16.06.2017 |

Käykö täällä muita kuin vauvojen vanhempia? Mitä muuta kuin vauvojen ja lasten asioita käsitellään? Kannattaako rekisteröityä ym?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy, kaikkea maasta taivaaseen ja ei kannata rekisteröityä. Sinuna juoksisin vielä kun voit, tänne jää jumiin eikä irti pääse.

Vierailija
2/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käsitellään niitä asioita joita itse kukin haluaa käsitellä. Toisten viesteihin vastaaminen on vapaaehtoista, samoin viestien lukeminen.

Jos haluat puhua talkin laittamisesta vauvan punottavaan pyllyyn niin siitä vaan heität pallon ilmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot ja trollit tulevat täällä tutuiksi. Sitten palsta pääseekin aina yllättämään yllättävällä älyllisyydellään.

Vierailija
4/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ketjuun tulee: Porvoosta päivää.

Jos kysellään miehestä siihen vastataan, että jätä se sika.

Pääset hauskaan ketjuun ja kirjoitat pitkän viestin ja lähetät, niin tulee PÄÄSY KIELLETTY

Vierailija
5/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ja persu asioiden erikoispalsta.

Vierailija
6/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu aloitusta tehdessäsi siihen, että porukkaa on laidasta laitaan; niitä joilla on oikeasti hyviä neuvoa ja empatiakykyä, ohi aiheen paasaajia, tarkoituksella pelottelevia (esim. jos teet aloituksen että vauvasi itkee taukoamatta niin tällainen henkilö saattaa jaaritella pitkään aivovauriosta jonka olet selvästi vauvallesi aiheuttanut ja olet huono äiti tietämättä taustoja), pätemistä rakastavia..

Vierailija
7/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaikka ketä. Älyköksi ilmoittautuvia keskinkertaisuuksia. Täällä on keskimääräistä parempituloista sakkia (=siitä unelmoivia). Suurin osa ei ole sitä, mitä sanoo tulevansa. Tosiasiassa täällä on kyllästyneitä mammoja, työttömiä, lassukoita ja yleensä epätoivoisia. Sitten meitä laiskureita. Itse olen kyllä kesälomalla, mutta mulla olisi vaikka mitä parempaakin tekemistä, ei vain huvita. Odottelen, että maa vähän kuivaa ja sitten vien matot ulos - jos huvittaa. 

Vierailija
8/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan seko, täynnä provoja ja trolleja. Katkera mies, miesvihaaja ja joukko alaikäisiä poijjanvonkaleita dominoi palstaa.

Ne ovat minun mielestäni palstan hauskimmat kirjoittajat.

Vierailija
9/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy vastaus kaikkeen. Aina kun googlaan jotain ongelmaa tai kysymystä, ensimmäisten vastausten joukossa on ainakin yksi AV:n keskustelu.

Vierailija
10/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pärjää jos tykkää asiallisista pellavavaatteista, paheksuu perseshortseja, on huolestunut kemikaaleista ja muistaa säännöllisesti antaa lapsen sotkea itsensä kuraan puistossa.

Vierailija
11/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole :D

Vierailija
12/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy vastaus kaikkeen. Aina kun googlaan jotain ongelmaa tai kysymystä, ensimmäisten vastausten joukossa on ainakin yksi AV:n keskustelu.

Tämä pitää paikkansa! Vain ruokareseptit on poikkeus, niitä täällä ei erityisemmin jaella. 

Vierailija
13/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään henkilökohtaista ei kannata kysellä, josta pahoittaa mielensä. Ilkeily on täällä harrastus.

Vierailija
14/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toimittajat hakevat täältä juttunsa.

Täällä onkin monesti ollut uutisia ennen lehtiä.

Vierailija
15/15 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa värikästä menoa! Asun toisella puolella maapalloa ja haluaisin pitää itseni enemmän ajantasalla Suomen suhteen.

Lapset on jo isoja, ensimmäinen lapsenlapsi tulossa elokuussa. Sitäkin ajattelin, että kiva tietää mitä Suomessa lastenhoidosta nykyään ajatellaan.