Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään teiniä

Vierailija
16.06.2017 |

Teini on ollut lomilla poissa kotoa. Pelkään sitä hetkeä kun hän tulee kotiin. Syyttää minua - ei isäänsä - että piti niin aikaisin tulla. Ja uskokaa pois, on hyvä syy tulla kotiin. En olisi halunnutkaan häntä vielä kotiin.

Kaikesta syyttää minua. Ja alan uskoa jo että olen niin paska vanhempi, että parasta olisi jos kuolisin pois. Eipä tarvisi kummankaan enää katsella toistaan.

On mulla kyllä vielä toinenkin lapsi joka (vielä) pitää minusta.

Mies ei ole enää vuosiin jutellut kanssani.

Alan olla aika loppu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri. Kuin minun kirjoittaami (paitsi tuo että pitäisi tulla aiemmin kotiin).

Vierailija
2/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä on vastuussa omasta elämästään. Jokainen meistä tekee oman elämänsä.

Istut oman elämäsi bussipysäkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
4/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida nuo pari kommentoijaa tietää mitä on elää teinin kanssa. Kaikki teinit ei ole samasta puusta veistettyjä. Itsekin ymmärrän nyt mitä tarkoittaa kun saa hiipiä omissa kodissaan.

Vierailija
5/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi hakea apua. Et maininnut tarkkaa ikää, että kuuluuko lapsi vielä perheneuvolan piiriin vai ei - mutta apua tarvitset omaan jaksamiseesi ja välineitä ja keinoja millä käsittelet lasta.

Aloita koulusta vaikka tai tiedustele terveyskeskuksesta, että mistä lähdet liikenteeseen asian tiimoilta.

Tsemppiä jaksamiseen.

T. kolmen nyt jo aikuisen lapsen äiti jolta meinasi joskus usko loppua itseen ja kaikkeen, kun teini oli niin hurja.

ps. hain ja SAIN silloin itsekin apua. 

Vierailija
6/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi.

Tässä taas jonkun täysi idiootin näyte itsestään.

En ole tuo kelle kommentoit, mutta suosisttelen, että kasvat itse ensin aikuiseksi ennenkuin rupeat muille sitä suoltamaan.

Vierailija
7/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä on vastuussa omasta elämästään. Jokainen meistä tekee oman elämänsä.

Istut oman elämäsi bussipysäkillä.

No onpa taas nyt niin runollista jotta !!!

Ei tartte kertoa tuollaisia itsestäänselvyyksiä, muka niin elämän viisaana !

Vierailija
8/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertotko jotain teinisi käytöksestä. Omani on tyttö ja on todellakin hankalaa. Onneksi on niitä hyviäkin hetkiä.