Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä laihdutan, mutta on ihan järkyttävä makeannälkä.

Vierailija
29.03.2006 |

Mitähän herkkua voisi ottaa vähän ilman kovin huonoa omaatuntoa? Mikä olisi sallittu myös laihduttajalle?

Ja kyse tosiaan on makeannälästä eli sitä ei porkkanoilla taltuteta...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon pahimpaan makean tuskaan light limppareita. Pari kulausta riittää, että menee se pahin makean himo ohi.

Toinen mitä otan on xylitol purkka.

Vierailija
2/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAA SYÖDÄ HUOLELLA MAKEAA;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi joskus poikkeuksena jos oli vieraita käymässä niin saatoin pullan tai pari keksiä ottaa.

Saa laihiksellakin oleva joskus herkutella mutta kohtuudella ja syö sitten muuta ruokaa vähemmän ja liikkuu vaan enemmän jos herkuttelee.

Tsemppiä!!!

Vierailija
4/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan sitä irtokarkeilla, american muffinssilla, Fasupaloilla (vanilja) ja mascarpone-jätskillä.

Noi kyllä auttaa!

Laihdutan taas illalla tai huomenna;D

Vierailija
5/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriton mehukeitto

Appelsiini

Light limppari

Vähärasvainen marjarahka

tai sit syön yhden kakun tai pari palaa toffeeta tms pientä mihin minulla ei ole nirmaalisti mitään himöa niin en repsahda pussillista syömään.

Karkkipäivä kerran viikossa. Jaksaa muut päivät sen voimin, että kaksi päivää vielä sit saan syödä.

Vierailija
6/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa ihan jatkuvasti, eivät tehoa kuukausien käytön jälkeen.

Vierailija
7/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin ärjyjä, ettei niitä kovin paljon pysty syömään.

Vierailija
8/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse himona urheilla että laihtuu.

Jo se kun katsoo mitä syö ja välttää turhaa rasvaa ja sokeria saa painon putoamaan. Liikunta auttaa kiinteyttämään, mutta jos mässää ja käy punttiksella se on ihan se ja sama.

Mutta ap:lle voi sitä välillä nappaa vaikka suklaapatukan.

Vierailija
9/9 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se häviää kokonaan pois. light limpat ja sokerittomat karkit huijaavat elimistöä haluamaan lisää sokerista. eli sitä tekee mieli. mutta jos olet ilman makeaa niin se ei enää vaadi sitä. toimi ainakin mulla 8kk dietillä ja sen jälkeen oli tekemistä syödä pieni geisha suklaalevy kerralla, meinas yrjö lentää. mutta välillä ei tehny mieli edes mitään, ihmettelin ihan ääneen noin kk aloittamisesta että mitenhän noita on ollu niin vaikea muka vastustaa ennen, en kai muista edes miltä ne nyt maistuu. ja ei tullu himoja, niin hyvin meni! =) tsemppiä. nykyisin juon lihgt colaa ja kyllä makeanhimo vaivaa, eikä mee sillä limpalla ohi.. :( muutama makkarakin siunaantunu taas kesäksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän